Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

Vi skulle vel ha hørt med Trondsen, om de skal ha noe kampanje greier, eller noe annet, vet at de skal ha en åpning av et nytt bruktbillokale, kan jo hende de har åpnet det allerede, men der kunne vi jo stilt opp får å reklamere litt for oss, å litt for dem!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men nå må dere huske at vi får midler fra selve klubben også, så visst vi får noe i år kan det godt gå til Is-kjøring, men det må vi ta i styret hva som egner seg best :)

Is-kjøring over elva er gratis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må dere huske at vi får midler fra selve klubben også, så visst vi får noe i år kan det godt gå til Is-kjøring, men det må vi ta i styret hva som egner seg best :)

Is-kjøring over elva er gratis :-)

How the hell wood you know? ;)

Er da egentlig nordlæning. Klimaflyktning fra Harstad. Familie på Andselv, vært der mange ganger og har også selv kjørt på isen over elva på vinterstid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må dere huske at vi får midler fra selve klubben også, så visst vi får noe i år kan det godt gå til Is-kjøring, men det må vi ta i styret hva som egner seg best :)

Is-kjøring over elva er gratis :-)

How the hell wood you know? ;)

Er da egentlig nordlæning. Klimaflyktning fra Harstad. Familie på Andselv, vært der mange ganger og har også selv kjørt på isen over elva på vinterstid :D

Den isen egner seg ikke så mye lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra is-kjøring til noe annet. "Ser" hjemmover innimellom og derfor følger jeg denne tråden. Kjempeflott det dere har fått til med BMWCCN avd. Troms og treff og slikt. Eneste som skuffer meg er responsen fra Harstad, virker som Harstadværeinger er utrolig treige i denne sammenheng. Nå er det 10 år siden jeg flyttet fra Harstad, så jeg kjenner ikke "bil-miljøet" lenger, men er det labert når det gjelder BMW?

EDIT; Når jeg tenker meg om så er det vel ett veldig bra Am-car og mc-miljø i Harstad. Var det hvertfall når jeg flyttet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle vel ha hørt med Trondsen, om de skal ha noe kampanje greier, eller noe annet, vet at de skal ha en åpning av et nytt bruktbillokale, kan jo hende de har åpnet det allerede, men der kunne vi jo stilt opp får å reklamere litt for oss, å litt for dem!! :)

eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kontakt med Trondsen, å hvis de skulle ha en offisiell åpning så syns de det var et super bra tiltak fra oss å stille opp der.

Så det der tror jeg kan bli KANON!!

Så hvis noen å jeg håper de FLESTE kan, stiller vi opp der å får masse god pressedekning å reklame, det samme blir det jo for Trondsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...