b0ssi Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Skjer det noe nytt her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Det er vel egentlig ikke det, folk har sikkert sitt å holde på med i jula Men vi har vært litt inne på tanken med nettside Så hvis noen kan lage en bra hjemmeside for klubben så hadde det vært bra Dere må gjerne komme med ideer på aktiviteter vi kan holde på med utover våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 reiser til Danmark i begynnelsen av Januar og blir til litt ut i Februar, så jeg kan ikke være med på noe den første tida utover nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Må si at de artiklene i farhrfreude var imponerende gode, der har du virkelig gjort en fableaktig jobb Cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Må si at de artiklene i farhrfreude var imponerende gode, der har du virkelig gjort en fableaktig jobb Cato Tusen takk for det, Dan - det var morsomt å høre Jeg går ut ifra at mitt eksemplar ligger i Tromsø, var ikke kommet i postkassen da jeg dro hjem på juleferie for ett par dager siden. Hadde de med mange bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 De hadde tatt med rundt 9-10stk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Dok får ha ei god jul videre folkens... lite tid til å være på nett i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hva er grunnen til det da? hehe.. God jul videre ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hva er grunnen til det da? hehe..God jul videre ja.. Unger å Jul, da har du lite tid!! Føler at det skjer noe hver eneste dag, å ikke minst når man skal på 3-4 julebord.... slitsomt i tillegg.. Feir med måte, blir fres på nyåret håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Du hørte ikke noe fra Trondsen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Skulle komme tilbake til nyåret, de hadde hvist nok å tenke på med bilkrisa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Sånn kan det være Håper alle kommer seg over kneika med skinnet i behold (tenker på krisa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Ja det håpe e virkelig, når de aller største har stor krise så e det noe på gang ja, blir nok å dukke under et par,....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 så mæ åsså i bladet =) ikkje værst æ e klar for flere træff, vi må få til ett treff no snart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Var bilde av bilen min Jippi Ja, er også klar for ett nytt treff nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå