Patrick B Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 så deg, mr. Baird på storslett for 10 min. Siden. Du kjørte inn en innkjøring forbudt vei Står her på truckstopen Hehe ja snarvei hjem til dama;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Skal vi prøve å få til ett treff nå første helga i August? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Da må eg knø meg til å få ny fangern lakkert da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Et alternativ kunne jo vært å holdt dette treffet på Finnsnes, siden dette foregår i Finnsnes i Fest uka..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Ja.. så absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Kjører forbi der den 31. juli...synd jeg aldri får tid til å komme på treff i Troms.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Fra spøk til vannpistol.. Har det blitt bestemt om treffet skal være på Bardufoss eller på Finnsnes? Er få dager til 1.august nå, så info fra stor guttan i styret hadde jo vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Siden det er så lite respons.. bør vi kanskje ta det ved en senere anledning.. Vi skal jo prøve å få til ett treff i Narvik sent i August også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Svært laber interesse det var her da.. Er alle på ferie eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Har fulgt med i tråden men så ikke ut som at det ble bestemt hvor treffet skulle holdes...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 hvis det blir noe, så blir det sikkert på Finnsnes. Er så dårlig respons både her og på facebook, at man vet ikke om det er noe vits å kjøre treff. Ihvertfall, de som faktisk er inne på tråden å ser kan faktisk si om de kommer på ett evt. treff eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 ta det gjerne på et senere tidspunkt tror det er mange som er på ferie i disse tider Hva med slutten av august? da er det fortsatt mulighet for godt vær og de fleste er ferdig feriert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Venter på deler for min del, så er ikke kjørbar for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Det er jo planlagt ett treff i Narvik i løpet av August Så vi kan jo sløyfe dette treffet.. Så får vi ut litt i media også og har litt bedre tid på oss til å finne plass og tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Det er jo planlagt ett treff i Narvik i løpet av August Så vi kan jo sløyfe dette treffet.. Så får vi ut litt i media også og har litt bedre tid på oss til å finne plass og tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå