Gå til innhold

Bytte av hjulsylindre.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det før?

er jo to skruer, den er grei, men bremserøret går jo også inne der, skal det skrues av? får ikke av skruen:( sitter som faen, ødlegger bare gjengene. tips?:)

trommelbrems e36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye å gjøre annet å vri til.. Vil tro at du får den ut uten å ødelegge gjengene, er oftest hodet som ruster.. Hvis det går rundt kan du bruke en stor vannpumpe tang el wisegrip.. :)

ja nei må bare få skruen ut, men helvette som den sitter, er jo 11 nøkkel, men nå går den bare rundt etter mye sliting, gjengene gir etter............. verste eg jo at begge er like fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager min lille tiltro her, men du mener ikke at du ikke får skrudd pågrunn av at du har gjort hodet rundt? altså, 11mm nøkkelen går bare rundt og rundt fordi det ikke er noe 6 kant spor igjen. Dette er hva som forekommer titt og ofte. Gjengene gir vel ikke etter, kan ikke tro det.. Er hodet rundt, så gjør som nevnt over rørtang, visegrip osv. gå vekk ifra fastnøkkel. Men jeg må legge til at jeg har selv har fått banket på en 10mm og ved mye bruk av Wd40 så kom den til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...