Peer Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Synd med de linjene i hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 1.4 ladetrykk? Veit sånn ca hva det utgjør i gamp? Og måtte du gjøre mange modds under panser for det trykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Skal du første velge en Bangle-kreasjon, så synes jeg du har valgt den riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 1.4 bar ja Nja...er gjort litt... Justerbar BTR stilt til 3.8 bar Gtech 2 chip med hard tenning og mere fuel på høye turtall Kaldere plugger Stor frontmontert intercooler SIP (Straight induction pipe) med stort konfilter Ny resirk ventil med hardere fjør Erstattet katalystator med supersprint potte Kjører nå med manuell boost controller, men elektrisk kommer snart Hk er jeg usikker på, men det er en del mer enn originalt. Vil anslå ca 260-270 i motor Bare bli ferdig med E30n nå, så blir det forhåpentligvis ny snurre på denne. Da bikker man greit 340 Takker for den Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Har sagt det før, og sier det igjen. Den bilen er rett og slett lekker å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Tøff bil med europeisk historie ta vare på den der Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Skal du første velge en Bangle-kreasjon, så synes jeg du har valgt den riktige. Det har gått meg hus forbi at Chris "Sauron" Bangle har jobbet for Pininfarina. Hvorfor sluttet han å designe fine biler da han kom til BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hinnsides stygg, men sikkert morro og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Ser ut som Mr. Bangle nok en gang har klart akkurat det jeg tror han ønsker; å skape diskusjon og interesse rundt sine design! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Det har gått meg hus forbi at Chris "Sauron" Bangle har jobbet for Pininfarina. Hvorfor sluttet han å designe fine biler da han kom til BMW? Som Gunnar sier på side 1, står Pininfarina kun bak interiøret i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 340hk på forhjulene? Jo, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ikke på hjulene I motor...Er ikke mange modsa som skal til for dette. Gt28rs, 3" downpipe og en livemap så er man der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Dekke til luftfilter når man vasker, er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Pose er tatt av før bilde er tatt.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Tøff bil med europeisk historieta vare på den der Terje Moro å høre at noen her inne er åpent for annet enn Bmw Den blir tatt godt vare på, vær du sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå