hagenisse Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Var mer at så mye effekt på forhjulene bare er tull jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ser ut som Mr. Bangle nok en gang har klart akkurat det jeg tror han ønsker; å skape diskusjon og interesse rundt sine design! Det gikk også rykter om at han har designa frontlyktene etter baken til sin kone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Var mer at så mye effekt på forhjulene bare er tull jeg mente Alright Nja.. Noen skikkelige dekk kombinert med viscodriven (diff brems) så tror jeg ikke det er såå ille. Er jo også en mulighet å montere traction controll Skulle trekt på alle 4 eller kun bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 De har diffbrems altså? Det hjelper jo selvsagt, men tipper det fortsatt blir en bil hvor du lar gassen være i svinger. Men det gjør jo ikke så mye; da går den litt saktere og andre får bedre tid til å nyte designet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Jepp, diffbrems på 20v og 16v turbo originalt Allerede nå skal man være snill på gassen ut av svinger, men er nok moro når man først kommer ut Jeg var faktisk litt skeptisk til designet da jeg kun hadde sett den i salgsannonsen. Så fort jeg fikk se den live, var den solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Kul bil. Kommer mye tøft fra Italia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fant igjen denne tråden sånn plutselig. Moro! Tenkte jeg kunne lage en ny post her, da det trossalt er et Bmw forum med mange delte meninger Har bilen fortsatt, men fant jo ut at jeg ikke kunne bruke den som bruksbil etterhvert som den fikk puck clutch, større snurre osv.. pluss at fiat + snø/saltlake = Brukes kun til kos på fine sommerdager og til moro på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Og der ser man nok et eksempel på hva felger gjør med en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå