mossel Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Beklager, beklager. Noenganger går det ikke som "forventa" i garasjen. Men, jeg får redde meg med at jeg stillere sterkere nestegang For å si det sånn, bilen funker som bare det nå. Når er neste treff? PS. Hyggelig å skravle litt når vi møtte opp litt vel seint på bryggene i Skien!
Fliid Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Mossel, bare en sjangse igjen nå, nå får du faen ikke fler. hehe, neida
marararius Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Ja jeg så bilen din på Lasses på vei hjem igjen Kjørte opp og kikket litt, men så ikke deg der, så da kjørte jeg videre.. Den har blitt flott da Så ligg gummi oppover bakfangeren også?
Gunnar Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hvor mange kom? Vi kjørte faktisk forbi i 16:30-tiden på vei til Rogaland, men kom på det i det vi kjørte inn i Telemark, og visste ikke hvor det var...
Anders_w Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 [quote="kongstian87" tok bort bildet av burningen jeg WHY?!?! hehe;) kanskje lurest? eller er det noen fare? send på pm til meg da:) hilsen eier av vogna;) gjerne alle bilder du fikk av røyken;)
fish Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Vel, får takker for ett flott treff jeg også. Fint at så mange kunne komme. Slenger ut noen bilder jeg, det er jo de samme bilene, men kansje fra litt andre vinkler. Edit: Hva gjør jeg feil? Bildene står så "rotete" oppstillt..
fish Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hvor mange kom?Vi kjørte faktisk forbi i 16:30-tiden på vei til Rogaland, men kom på det i det vi kjørte inn i Telemark, og visste ikke hvor det var... Tror det var rundt 25 biler ++
fish Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Vel, var ikke akkurat mange E34 på treffet, jeg stillte opp med det ene sjeldne eksemplaret.
Lars89 Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hvor mange kom? Kom vel ca 25stk. Helt greit treff, men litt dødt. Vet ikke om jeg kommer neste gang. Koster tross alt noen hundre i bensin og mat. Klarte å bli knipsa i en fotoboks på vei hjem også
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Kom vel ca 25stk. Helt greit treff, men litt dødt. Vet ikke om jeg kommer neste gang. Koster tross alt noen hundre i bensin og mat. Klarte å bli knipsa i en fotoboks på vei hjem også du er så negativ... er jo bare 2 timer til skien fra deg da... ikke SÅÅÅ langt... får vel kanskje snart sparke i gang et sørlandstreff?
Gjest Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 usj sure penger, kjørte du mye for fort? kikka du på speedometeret?
Lars89 Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Kom vel ca 25stk. Helt greit treff, men litt dødt. Vet ikke om jeg kommer neste gang. Koster tross alt noen hundre i bensin og mat. Klarte å bli knipsa i en fotoboks på vei hjem også du er så negativ... er jo bare 2 timer til skien fra deg da... ikke SÅÅÅ langt... får vel kanskje snart sparke i gang et sørlandstreff? Er vant til treffa i sørlandsparken vettu Neida...er ikke negativ. Er bare at det er andre gangen med ca. de samme bilene (av de som var noe å se på). Var FEIT den M3en da så var verdt det. Holdt ca 80. Usikker på om det var 60 eller 70 sone. Kikka ned i mobilen pga nettopp fått en melding og så plutselig *flash* rett i trynet. Lyste godt opp ja... Mulig det er noe gjennomsnittsmåling der?
marararius Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Ikke noe gjennomsnittsmålinger som jeg vet om hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå