wabby Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg har mista lappen der i en giftgrønn Jetta for 4 år siden! Det var ikke gøy! Anyway, er ofte i Risør i helgene så jeg kommer gjerne! Så kan jeg få hilst litt på Bjaa samtidig!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Ja, blir ikke noe for min del nå til helga hvertfall.. Da er det Country'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Blir vel kansje om 2/3 helger eller no da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Det kan gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 er det country'n på seljord til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Skal prøve å komme jeg også! Bare det blir en lørdag eller søndag for min del. Blir så mye stress å kjøre ned dit rett etter jobb osv. Kan ikke kjøre så fort over Siljan med lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Skal prøve å komme jeg også! Bare det blir en lørdag eller søndag for min del. Blir så mye stress å kjøre ned dit rett etter jobb osv. Kan ikke kjøre så fort over Siljan med lav bil Sant det, men blir nok lørdag eller søndag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Det er Country'n på Seljord ja.. Er fra Onsdag til Lørdag.. Jeg skal opp på fredag litt utpå dagen Treffet blir nok enten en lørdags ettermiddag/kveld, eller søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hadde vært veldig ålreit med et BMW treff i grenlandsområde, de vokser jo på trær her Bare å komme med tid og sted så er jeg klart med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Ja, fint det igjennom tunnelene ja eventuelt den andre veien er videoovervåking med fartsmåling i tunellane hmm, dette var helt nytt for meg også gitt.. Vet ikke hvor mange høydrag jeg har hatt gjennom tunellen etter brua retning Lasses.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hehe har hatt noen skumle hastigheter der selv jeg. Men blir ikke noe utlevert med mindre politiet spørr om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 den overvåkninga er for å føre statistikker over trafikken , ikke fart osv ja hadde vært kult med bmwtreff, si tid og sted så skal jeg samle sammen noen bmwer, er mange med artige bmwer som ikke er her på bimmers var på treff i sandefjord i dag, det var dritkjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Sett klokkeslett og dato for dette så dukker folk opp. Dette hørtes så alt for "svevende" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Sett klokkeslett og dato for dette så dukker folk opp. Dette hørtes så alt for "svevende" ut Er vel akkurat det det er enda. Sjekke interessen var grunne til at tradstarter, startet traden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 den overvåkninga er for å føre statistikker over trafikken , ikke fart osvja hadde vært kult med bmwtreff, si tid og sted så skal jeg samle sammen noen bmwer, er mange med artige bmwer som ikke er her på bimmers var på treff i sandefjord i dag, det var dritkjipt Hei hei Kai tony, husker jeg rett? dro kjensel på noe i den avataren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå