Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med strømmen, er redd for å tømme batteriet ved å direkte koble opp til omformeren... selv om den har en av/på knapp, så er det fort gjort å glemme den en gang....

Jeg sliter og med forsyningen av strøm - jeg belaster 115W maks, på en 150W omformer, men det virker som om den ikke klarer å "starte" noen ganger... Må jeg bite i det og kjøpe meg en 300W eller er det en quick fix?

Hvilken type strømforsyning har du???

Bruker du omformer for DC/AC ( 12v DC til 230 AC) og så tilbake igjen???

I så fall, kast den!! eller fjern den og kjøp en ATX-M2 160w DC/DC strømforsyning.

• 1 month later...
  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, da var jeg kommt litt lenger, holder på å skal integrere skjermen i bilen, har da skjært ut rammedelen fra LCD skjermen (en reserveskjerm som er defekt) og limt den inni rammen som jeg kjøpte fra Ebay, limte det med Tec7 så får vi se om det holder:

6zqufxrydco1tyusw2o8.jpg

Skrevet

Tec7?

Aldri brukt Tec7 selv, men hvis det er i samme bane som sicaflex ville jeg brukt noe annet.

Det blir aldri helt stivt, men heller mer som stiv gummi. Det vil si at ramma di kan bevege på seg og eventuelt spakkel og lakk du har tenkt å ha utpå kan sprekke etterhvert.

Skrevet
Tec7?

Aldri brukt Tec7 selv, men hvis det er i samme bane som sicaflex ville jeg brukt noe annet.

Det blir aldri helt stivt, men heller mer som stiv gummi. Det vil si at ramma di kan bevege på seg og eventuelt spakkel og lakk du har tenkt å ha utpå kan sprekke etterhvert.

Ja det er litt mykt, men det er veldig liten klaring mellom der, så den sitter bra fast, det blir uansett ikke noe særlig bevegelse i dette.

Skrevet
Er det ikke meningen at du skal trykke på skjermen da?

Men hvis du sier det sitter så gjør det vel det :wink:

Joda men det er en touch skjerm, ikke en trykk skjerm :P

Skal tilpasse den bare delen av skjermen også, denne kan skrues fast i den fremste delen, så da kan jeg mekke til noe på baksiden av den som jeg fester i den hvite rammen :D

Skrevet

Da var jeg kommt ennda litt lenger, putler å går dette, hehe :D må bare bli ferdig til vi drar på ferie torsdag i neste uke.

Har nå sparklet, pusset, grunnet og sparklet igjen.

vvi4e4cdswrmvqr360mz.jpg

9mjjrlvm2r62q73cjmvk.jpg

• 1 year later...
Skrevet
Skjer det noe her eller?: p

Nei, Carputeren er solgt i deler for en stund siden, jeg gikk for en Pioneer Avic 910BT double din enhet isteden.

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...