KrHeLl Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Sliter litt med strømmen, er redd for å tømme batteriet ved å direkte koble opp til omformeren... selv om den har en av/på knapp, så er det fort gjort å glemme den en gang.... Jeg sliter og med forsyningen av strøm - jeg belaster 115W maks, på en 150W omformer, men det virker som om den ikke klarer å "starte" noen ganger... Må jeg bite i det og kjøpe meg en 300W eller er det en quick fix? Hvilken type strømforsyning har du??? Bruker du omformer for DC/AC ( 12v DC til 230 AC) og så tilbake igjen??? I så fall, kast den!! eller fjern den og kjøp en ATX-M2 160w DC/DC strømforsyning.
Haug530D Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Ja, da var jeg kommt litt lenger, holder på å skal integrere skjermen i bilen, har da skjært ut rammedelen fra LCD skjermen (en reserveskjerm som er defekt) og limt den inni rammen som jeg kjøpte fra Ebay, limte det med Tec7 så får vi se om det holder:
Vegard Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Tec7? Aldri brukt Tec7 selv, men hvis det er i samme bane som sicaflex ville jeg brukt noe annet. Det blir aldri helt stivt, men heller mer som stiv gummi. Det vil si at ramma di kan bevege på seg og eventuelt spakkel og lakk du har tenkt å ha utpå kan sprekke etterhvert.
Haug530D Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Tec7?Aldri brukt Tec7 selv, men hvis det er i samme bane som sicaflex ville jeg brukt noe annet. Det blir aldri helt stivt, men heller mer som stiv gummi. Det vil si at ramma di kan bevege på seg og eventuelt spakkel og lakk du har tenkt å ha utpå kan sprekke etterhvert. Ja det er litt mykt, men det er veldig liten klaring mellom der, så den sitter bra fast, det blir uansett ikke noe særlig bevegelse i dette.
Vegard Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Er det ikke meningen at du skal trykke på skjermen da? Men hvis du sier det sitter så gjør det vel det
Haug530D Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Er det ikke meningen at du skal trykke på skjermen da?Men hvis du sier det sitter så gjør det vel det Joda men det er en touch skjerm, ikke en trykk skjerm Skal tilpasse den bare delen av skjermen også, denne kan skrues fast i den fremste delen, så da kan jeg mekke til noe på baksiden av den som jeg fester i den hvite rammen
Haug530D Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Da var jeg kommt ennda litt lenger, putler å går dette, hehe må bare bli ferdig til vi drar på ferie torsdag i neste uke. Har nå sparklet, pusset, grunnet og sparklet igjen.
Haug530D Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Skjer det noe her eller?: p Nei, Carputeren er solgt i deler for en stund siden, jeg gikk for en Pioneer Avic 910BT double din enhet isteden.
Amzoch Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Tec 7 blir stivt.. og hold som f... Har limt huven på snøscootern.. og det funker som bare h... genial ting den der tec 7
Tooris Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 tec7 er utrolig bra! limte ski på snøscooteren med dette selv! holde enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå