Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke toll på bildeler.

Har han sendt det som gave så skal du nok ikke bet noe,med mindre han har skrevet verdi på pakken.

Skrevet
Allt over 200,- i verdi må momses og tolles.

Bare slik at folk ikke blir helt forvirra: Moms og toll er to forskjellige ting. Det er som sagt IKKE toll på bildeler.

Skrevet

Datasprut er vel kvalifisert som "original bildel" ikke sant? Jeg har forstått det slik iallefall og bestilte fra USA for noen dager siden...

Vil ikke betale noe toll :?

Skrevet
Datasprut er vel kvalifisert som "original bildel" ikke sant? Jeg har forstått det slik iallefall og bestilte fra USA for noen dager siden...

Vil ikke betale noe toll :?

Hvilket datasprut kjøpte du ? trenger data sprut eg og, har lyst å bestille ilag med noken så slepper vi unda litt på frakten :)

Skrevet

Jeg gikk for et spesialbygget megasquirt II v 3.57 fra DIYAutotune.com laget for M50 motor og coil on plug tenningstyring

MSHarness $65 12' wiring harness

MS2357-C_BL $421 Assembled Megasquirt-II with V3.57 PCB and black case

MOD_2357IGN3: Triple Ignition Outputs through BIP373 coil drivers $70 (MS2/Extra)

MOD_x357-VR_IN: Jumper unit for VR Ignition Input $0

IATwPiggy $22.25 IAT Sensor

CLTIATwPiggy $17.75 Coolant temperature sensor

WB-LC1-3769 LC-1 wideband oxygen sensor without gauge $199

TuneCable $5.50 6' DB9 tuning cable

Subtotal: $800.50

Shipping & handling: $57.70

Shipping insurance (recommended): $11.70

Total: $869.90

plus $24 for three MK-BIP373s and $3.60 one LM1815-ND = $897.5

Det blir rett under seks tusen etter betalt moms. Som du ser, så er frakten ganske rimelig (350kr) og siden du har M20 motor kan du trekke 100$ fra prisen på oppsettet mitt (ignition mod og MK og LM chipene).

DIYautotune har vært meget hjelpsomme og jeg kan anbefale dem på det sterkeste:)

• 2 months later...
Skrevet

Hei, klar over at d er en gammel tråd, Men hadde bare en spm.

Er d toll på alufelg hvis man kjøpe d i England? moms og toll..?

Skrevet

du må momse varene pluss det det koster i frakt. beløp under 1000kr blir fortollet av posten eller frakselskapet. beløper over 1000kr må fortolles av tollvesenet. da må tollen betales før varen blir sent videre der det ankomm norge.

varer som sendes av privat avsender merket som gave skal vist være momsfritt opp til 1000 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...