Gunnar Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Noen som har flere bilder av denne? Jeg ble veeldig nysgjerrig på å se mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 var ikke akkurat høy den der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Nice... Den vil jeg og se mer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Utrolig rå E38 det der, men kunne vært ganske mye høyere bak syns jeg. Gleder meg til å høre hvordan det har gått når du har senket såpass, og fått deg et par turer på grusveien Gunnar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hehe. Min blir nok ikke noe lavere enn den der. Og jeg er ikke sikker på at jeg liker alt med den hvite heller, men jeg vil gjerne se mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Savner du din gml hvite E34 Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Så nesten ut som de gamle citroen bilene ved bakhjulet denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Og jeg er ikke sikker på at jeg liker alt med den hvite heller, men jeg vil gjerne se mer... Jeg er sikker på at jeg liker den i hvit, samt at det ikke er montert sorte nyrer. Rått med Alpina felgene også, men skulle vært høyere bak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Så nesten ut som de gamle citroen bilene ved bakhjulet denne. Syns den minner mest om en Impala jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Ser ut som en gjeng med storvokste karer har vært på Svinesund og handlet for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Ser ut som en gjeng med storvokste karer har vært på Svinesund og handlet for mye.. Tror nok at man risikerer å bli stoppet en del på Svinesund med en slik en da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Bare å senke den mer forann det Så blir det nice vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Moro å se en e38 som er senket slik at det synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 For lav bak synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Tøff 7er! Men som folk sier over her, for lav bak.. Men ellers var den mafia! Se hvor mye cleanere det er uten det dumme skiltet foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå