ChrZZ Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Tøff 7er! Men som folk sier over her, for lav bak..Men ellers var den mafia! Se hvor mye cleanere det er uten det dumme skiltet foran... Jeg vet :( Skiltplater foran er helt horribelt! Det som er synd er at når man ser på bilder fra f.eks. USA, så er dem jo uten skiltplate, hvorpå skal vi ha det samme her på bilder, så må vi jo bytte skiltholderlisten foran for å få til det samme :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Det er bare noen stater i USA som ikke har skilt foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Florida bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Ser ut som den kommer fra Saudi Arabia den der der har de jo pimpa mye hvite biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Den er fra Seattle, USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 er ikke samme bilen. men ganske lik. Denne er også sprek. liker biler som er helt hvite. det er ganske sprekt når det er bra gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Den hvite Gunnar postet der var jo stilig da Likte den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Noen som har flere bilder av denne? Jeg ble veeldig nysgjerrig på å se mer... Finere denne her .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Denne er også sprek. liker biler som er helt hvite. det er ganske sprekt når det er bra gjennomført. Så ut som en Chrysler 300C haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hva har skjedd med speila på den siste hvite?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 autofold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 de speilene er E39 M5 speil som er brettet inn. trenger ikke nødvendigvis å være autofld. mine blir også sånn. og jeg har ikke autofold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Denne er også sprek. liker biler som er helt hvite. det er ganske sprekt når det er bra gjennomført. Så ut som en Chrysler 300C haha. hvor ligner de hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Noen som har flere bilder av denne? Jeg ble veeldig nysgjerrig på å se mer... Finere denne her .. helt enig. den er jo nesten prikk lik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hehe..ja jeg er fullt klar over det Petter Gadd bare ikke å utdype det no mere..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå