carlhaakon Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 åssen er det og få av de orginalesølv merkene? mye jobb? Compacten har ikke de, som du kan se på første bilde av listene åja, får har lenge tenkt på og ta av dem jeg har selv, men da er det sikkert bedre og bytte til M lister Tror det skal gå fint å fjerne det på dine lister, bare å bruke litt limfjerner etterpå vil jeg tro. Disse AC Schnitzer emblemene koster kun 350,- paret har prøvd litt men de sitter som bare det. ja er dyrt får slike emblemer. så på slike M emblemer til lister siden jeg skal bestille det. kosta nesten 200 kroner får ett slik emblem vett
øystein andre Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 jeg liker ikke compacten men dette er vel igrunn en GROMpact
JE Motorsport Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Monterte evosport reimhjul på servo,vannpumpe og dynamo i dag + at jeg skiftet til E46 M3 reimhjul på veiva. 3 førstnevnte reimhjulene har da større diameter, mens reimhjulet til veiva da er mindre. Ble meget bra Må bare få en litt kortere reim på plass, da den reima som følgte reimhjulsettet ble litt lang i og med at jeg byttet til mindre reimhjul på veiva. Her kan forskjellen sees på reimhjulet til vannpuma E46 M3 reimhjul til veiva, sammen med E36 M3 reimhjul Større hjul til dynamoen har en bieffekt og det betyr dårligere lading. Spiller ikke så stor rolle for meg i meg at jeg kjører med et "bilstereobatteri" På plass
_buzz_ Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Tror de BMW verkstedene at hender og verktøy er lagd av gull? Og det var ganske billig for bytte av topp-pakning. nå skal ikke jeg ødelegge tråden din med mine dumme spørsmål, men når vi er inne på dette med bytte av topp-pakning; - vet dere om noen "diy" tråd, eller en bedre forklaring med bilder/tekst, på nett eller i bøker, til toppakningsbytte på S50/B32 motorene??
JE Motorsport Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 De reimhjulene er helt utrolige sexy Det fulgte til og med "den" reima
JE Motorsport Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 En liten update innvendig denne gang. Skiftet til AC Schnitzer pedalsett i dag, ble jo litt freshere enn de originale sorte gummipedalene PS:nye matter kommer..
Spinx Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Ble bra med nye pedaler Ny matter hadde jo også gjort susen?
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Ble bra med nye pedaler Ny matter hadde jo også gjort susen? eller bare en vask av mattene
Haug530D Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Monterte evosport reimhjul på servo,vannpumpe og dynamo i dag + at jeg skiftet til E46 M3 reimhjul på veiva. 3 førstnevnte reimhjulene har da større diameter, mens reimhjulet til veiva da er mindre. Ble meget bra Må bare få en litt kortere reim på plass, da den reima som følgte reimhjulsettet ble litt lang i og med at jeg byttet til mindre reimhjul på veiva.Her kan forskjellen sees på reimhjulet til vannpuma E46 M3 reimhjul til veiva, sammen med E36 M3 reimhjul Større hjul til dynamoen har en bieffekt og det betyr dårligere lading. Spiller ikke så stor rolle for meg i meg at jeg kjører med et "bilstereobatteri" På plass Er det underdrive pulleys? er det ikke meningen at de skal ha mindre diameter enn de orginale da? eller er det vekt det går på?
JE Motorsport Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 PS:nye matter kommer.. Som sagt @Dragonlove Reimhjula skal nok være hakket større... tenk på en sykkel hvordan du girer der. Det skal bli lettere å rotere vekta rundt. Som å skru med f.eks en fastnøkkel, det er er lettere å skru opp en skrue med lengere fastnøkkel enn en kort.... hvis du skjønner hva jeg mener Selvfølgelig skader det ikke at disser reimhjula er lettere også
Gurken Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Det ble bra dette... Fine å kjøre med er dem oxo..
JE Motorsport Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 #carbon innsug# He he Ja er jo fristende,men er andre ting som står på lista først
JE Motorsport Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Monterte enda en ny Supesprint kat-erstatter i går,denne ble en bedre kombinasjon med tanke på lydnivået. Kjører denne nå sammen med Ferrita bakpotte. Denne erstattningskatten har flammedempere som senker lydnivået samtidig som den ikke er rustfri. Lyden og effekten er nesten der den skal være nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå