Gå til innhold

Mitt lille leketøy m. M-maskin(Nye A,B og C deskler)

Anbefalte innlegg

åssen er det og få av de orginalesølv merkene? mye jobb?

Compacten har ikke de, som du kan se på første bilde av listene :wink:

åja, får har lenge tenkt på og ta av dem jeg har selv, men da er det sikkert bedre og bytte til M lister :wink:

Tror det skal gå fint å fjerne det på dine lister, bare å bruke litt limfjerner etterpå vil jeg tro. Disse AC Schnitzer emblemene koster kun 350,- paret :shock:

har prøvd litt men de sitter som bare det. ja er dyrt får slike emblemer. så på slike M emblemer til lister siden jeg skal bestille det. kosta nesten 200 kroner får ett slik emblem vett :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Monterte evosport reimhjul på servo,vannpumpe og dynamo i dag + at jeg skiftet til E46 M3 reimhjul på veiva. 3 førstnevnte reimhjulene har da større diameter, mens reimhjulet til veiva da er mindre. Ble meget bra :) Må bare få en litt kortere reim på plass, da den reima som følgte reimhjulsettet ble litt lang i og med at jeg byttet til mindre reimhjul på veiva.

Her kan forskjellen sees på reimhjulet til vannpuma

EvosportM3reimhjul_0047.jpg

E46 M3 reimhjul til veiva, sammen med E36 M3 reimhjul

EvosportM3reimhjul_0049.jpg

Større hjul til dynamoen har en bieffekt og det betyr dårligere lading.

Spiller ikke så stor rolle for meg i meg at jeg kjører med et "bilstereobatteri"

EvosportM3reimhjul_0054.jpg

På plass :)

EvosportM3reimhjul_0056.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de BMW verkstedene at hender og verktøy er lagd av gull?

Og det var ganske billig for bytte av topp-pakning.

nå skal ikke jeg ødelegge tråden din med mine dumme spørsmål, men når vi er inne på dette med bytte av topp-pakning;

- vet dere om noen "diy" tråd, eller en bedre forklaring med bilder/tekst, på nett eller i bøker, til toppakningsbytte på S50/B32 motorene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte evosport reimhjul på servo,vannpumpe og dynamo i dag + at jeg skiftet til E46 M3 reimhjul på veiva. 3 førstnevnte reimhjulene har da større diameter, mens reimhjulet til veiva da er mindre. Ble meget bra :) Må bare få en litt kortere reim på plass, da den reima som følgte reimhjulsettet ble litt lang i og med at jeg byttet til mindre reimhjul på veiva.

Her kan forskjellen sees på reimhjulet til vannpuma

EvosportM3reimhjul_0047.jpg

E46 M3 reimhjul til veiva, sammen med E36 M3 reimhjul

EvosportM3reimhjul_0049.jpg

Større hjul til dynamoen har en bieffekt og det betyr dårligere lading.

Spiller ikke så stor rolle for meg i meg at jeg kjører med et "bilstereobatteri"

EvosportM3reimhjul_0054.jpg

På plass :)

EvosportM3reimhjul_0056.jpg

Er det underdrive pulleys? er det ikke meningen at de skal ha mindre diameter enn de orginale da? eller er det vekt det går på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS:nye matter kommer..

Som sagt :wink:

@Dragonlove

Reimhjula skal nok være hakket større... tenk på en sykkel hvordan du girer der. Det skal bli lettere å rotere vekta rundt. Som å skru med f.eks en fastnøkkel, det er er lettere å skru opp en skrue med lengere fastnøkkel enn en kort.... hvis du skjønner hva jeg mener :wink:

Selvfølgelig skader det ikke at disser reimhjula er lettere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte enda en ny Supesprint kat-erstatter i går,denne ble en bedre kombinasjon med tanke på lydnivået. Kjører denne nå sammen med Ferrita bakpotte. Denne erstattningskatten har flammedempere som senker lydnivået samtidig som den ikke er rustfri. Lyden og effekten er nesten der den skal være nå :D

p3mehfii2r4555dvgpe2.jpg

sdmemawjzw4c6fvdqw8x.jpg

6xcbogbxufxnkm8h1nuy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...