JE Motorsport Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Da er også en sånn underveis, håper den dukker opp i morgen. Så "grom"-lyd skal det bli håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Mottok denne i dag som avtalt Supersprint rustfri erstatningskat.Får se om jeg klarer å få montert den, sammen med bakpotta på bilen i slutten av denne uka Gleder meg til å høre lyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 how much? jeg vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg også=D Men ossen er det å få montert denne da? Må man ha supersprint grenrør også ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Fin bil! jeg har et kompressor-kit til salgs muligens. Hadde vært rått å fått montert på M3n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Ang det dekket så ser det ut på fasongen som at det ikke er egnet til "stretch". Lønner seg å ha riktig dekk i forhold til felg ja. Av de billigere merkene så er jo toyo ganske greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 how much? jeg vil også ha! Jeg har sjekket mye rundt, og hadde griseflaks . Traff på noen som hadde dette liggende pga kunde som ikke hadde hentet det før en gang. Så fikk det for deres innkjøpspris hvis jeg tok det med en gang, så burde vel ikke si hva det kostet meg Men denne typen ligger vel normalt på rundt 5500,-kr. Skal passe de fleste grenrør og bakpotter uavhengig av produsent. Og de oppgir i alle fall hyggelige tall(se under), så får vi se og høre Supersprint: - No Kat 784302 - Rear exhaust 784306 Actual data: Horsepower 304.6 Hp at 6690 rev/min Torque 353 Nm at 4090 rev/min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Jobber på GS ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Jobber på GS ennå? Jau Da var en del småting og fiks deler på plass, i kveld fikk vanosen nytt filter,motor-olje og oljefilter ble skiftet+ at gir og diff. olje ble skiftet ut. I morgen, så blir det nye plugger, tilpassing av bakfanger side-lister(da bakfangeren er forlenget pga breddinga), og håper å få på plass eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Det merket er vel ikke verdens kjent nei å etter det je vet er det et gammel mønster / gammelt dekk? å når mann kjører med strekk på dekket tærer det endel på bæringa inni siden på dekket over tid å nåår mann da har kanskje gammelt dekk i tillegg blir veggen på dekket veldig myk å viss du i tillegg har hatt lite luft er det nok derfor det har gleppet av felgen Dekk er forbruksvare ja... men sko er også forbruks vare men skal da være gode å gå i Hehe teit eksempel men en gjennomført bil bør også ha noe bra dekk =) Derfor kjører jeg kun med pirelli =) Det er gull... Nok engang knall bil =) Hilsen jeg som var å byttet et Carbon emblem på gs på tirsdag var det vell..... jeg med E46 Med Carbonteip på tak å panser vettu... heldigvis kommer carbonpanser til uka =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Mottok denne i dag som avtalt Supersprint rustfri erstatningskat.Får se om jeg klarer å få montert den, sammen med bakpotta på bilen i slutten av denne uka Gleder meg til å høre lyden... Men denne kat replaceren er vel til m3? Ser på hjemmesiden dems at den til 325 har lyd demper eller kat eller noe også, å det vil jeg jo ikke ha... Noen som hvet om man kan bruke den fra m3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Supersprint er jo som det står på etiketten; "performance exhaust, factory sound" Så hvordan er lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Da er eksosen montert, men mulig den må av igjen for litt justering. Pga denne bakpotta var lenger(selve boksen), så den er rimelig nærme drivakselen og drivakselmansjetten. Dette gjør at potta også henger alt for lavt Lyd ja, det ble det!!. På tomgang,høres det som om du kjører 220V rett i en basser/sub og ved jevn kjøring i 80km/t høres bare en høy basstone Så jeg blir nok lite populær i nabolaget nå. Måtte vel nesten bli sånn, Scorpion er jo kjent for å lage en del lyd og når jeg i tillegg kjøpte erstatningskat uten lyd-demper så lå det vel i korta.. Må få kjørt litt med den, lyden har en tendens til å endre seg når pottene er nye. Ble meget positivt overrasket over effekten, går betydelig bedre. Så skal nok ikke se bort fra at de bremse papirene stemmer bra Og lyden under pådrag/aks og ved nedgiring er helt rå Her er lite klipp tatt opp med mobil i sta(mobil rettferdig gjør ikke lyden, men gir jo en vist inntrykk) http://media.putfile.com/Sound-m3-Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Pent! Det er innefra bilen eller? Men går du klar lydkravene på Våler og Rudskogen nå eller? Går den mye bedre enn 328en eller? Du hadde jo brukt litt tid og penger på motoren i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Pent! Det er innefra bilen eller?Men går du klar lydkravene på Våler og Rudskogen nå eller? Går den mye bedre enn 328en eller? Du hadde jo brukt litt tid og penger på motoren i den... Ja tatt opp med mobil inne i bilen med ene vinduet nede. Akkurat det lydkravet lurer jeg på også, tviler vel egentlig litt på det Har kjørt en god del M3 3,0 før og sammenlignet 328´n med de.Gikk stort sett likt til 180-200km/t. Men denne Compacten er enda lettere + at den har vesentlig raskere utveksling på diffen(3,46).Original M3 3,0 har 3,15 diff!(328´n hadde 2,95 diff). Og det ble faktisk stor forskjell på draget med disse to eksosdelene .Så går nok bedre, skal sette på overdim reimhjul på vannpumpa og servo´n på denne også + bytte til E46 M3 reimhjul på veiva. Så responsen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå