Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?

Thunder
 Share

Anbefalte innlegg

Fabrikktrimmet 318i?? Og 2-liters motor?

Skulle likt å vite hva det er slags fabrikktrimming, og hvordan den har 2-liter. BMW fabrikktrimmer ihvertfall ikke en 1.8-liter.. og det ser jeg ikke for meg at ACS/Alpina ol. heller gjør. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt på kanten ut dette her spør du meg, skal du se på denne?

Er ikke jeg som skal kjøpe bil. Jeg er bare med for å vurdere bil. Det blir nok til at vi ser på bilen. Jeg har innhentet det som er av info om bilen.

Det er litt småting i annonsen som ikke stemmer lenger. Annonsen er visst fra forrige gang bilen var tilsalgs :lol:

Det var MANGE som var interessert i bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget spesiell BMW selges til første med 55 000.- Bilen er fabrikktrimmet og går bra!Ring for utfyllende opplysninger!

(uten ansvar for mulige feil i ann.)

Der haru'n :wink:

Minner meg litt om "Titter'n" som kan se igjennom klær, selvsagt er det ikke virkelig passer dem også på å nevne ;) Og samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det var den ja..

En kamerat av meg som selger bilen!

Vi har alltid ledd litt av det med at den skal være fabrikkstrimmet, men har ikke sittet på i den bilen eller noe siden han ikke pleier å kjøre den, så vet ikke hvordan den faktisk går. Tror det er damen som har pleid å bruke den.

Men så lenge han har eid den er sjansen stor for at den er grundig svinekjørt, bare ikke si at jeg har sagt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge eieren så går bilen bedre enn en 320i :?

Har nå gjerne litt med om man kjører gris eller ikke det.

Nå er det visst bare madammen som kjører bilen og hun liker den visst ikke helt :lol:

Selv er jeg skeptisk. Har litt dårlig følelse for denne bilen. Var litt rust rundtom, synkroniseringen på 2. giret var ødelagt, fjærene bak var segen, rust på hjulbuer bak, svetting fra topp pakningen og frontfanger og hekkfanger burde byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg skeptisk. Har litt dårlig følelse for denne bilen. Var litt rust rundtom, synkroniseringen på 2. giret var ødelagt, fjærene bak var segen, rust på hjulbuer bak, svetting fra topp pakningen og frontfanger og hekkfanger burde byttes.

frontfanger og bakfanger ja,, lyktene bak i samme slengen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :lol:

Jeg er venn med hun som kjører den og kjenner begge to :)

Han sa til meg at den hadde 192hk btw..Flink å skryte og snakke for seg er han iallefall.. :wink:

Var vel en av 8 biler som var spesial bygget for noe fabrikkløp. :lol:

Fangerene foran og bak er ødelagte, grillrammen er knekt opp på en rar måte og rusten, det er rust i bakskjermene pga valsing.

(bildene er ikke nye iallefall)

Interiøret er org og ganske pent. Tror den har digital klima..

Har sittet på med den også, er nok en kliss orginal 318.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...