Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så overlegen! Prøvde å hilse på deg i kveld fre 29/8, 3 ganger til og med. På 3 forsøk hilste du tilbake da. :-) Tilfeldighetene ville ha det til at vi møttes i den samme gata alle gangene. Men med de gule lysene er du jo den enkleste å kjenne igjen, i motsetning til meg som er lik alle andre. :-)

Skrevet
Så overlegen! Prøvde å hilse på deg i kveld fre 29/8, 3 ganger til og med. På 3 forsøk hilste du tilbake da. :-) Tilfeldighetene ville ha det til at vi møttes i den samme gata alle gangene. Men med de gule lysene er du jo den enkleste å kjenne igjen, i motsetning til meg som er lik alle andre. :-)

Hehe 'takk :P liker de gule lysa ;D er ikke sååå mange som har det så de fleste her i området kjenner meg igjen på lang avstand ;)

men hvor i helvette møtte jeg deg ?:S:S hehe

jeg som synes jeg er sååå flink til å se folk :|

hehe

Skrevet

Hehe 'takk :P liker de gule lysa ;D er ikke sååå mange som har det så de fleste her i området kjenner meg igjen på lang avstand ;)

hehe

Rektor Ørnsgate. Mellom Brekkeby vgs og Statoilstasjonen.

Skrevet

hehe

Rektor Ørnsgate. Mellom Brekkeby vgs og Statoilstasjonen.

huffda !:P

Skrevet

Øy... berta jeg da,:) men ikke den vanelige kjerra du kjørte i dag. Er det din den cabben også el? uber nice var den vaffal. Kom fra dyreparken i kr.sand vi når vi traff deg.

Skrevet

hehe såpass tur !:P

Tenkte du kanskje kjente meg igjen med capsen å alt på plass :P

Nei det er cabben til far som jeg masa om å få låne en tur siden det var så fint vær :)

Noen må jo blåse den ren av å til ;)

Skrevet

Sinnsykt kul kjærre, kan du si hvilke specs du har på dekk og felg ? Og har du gjort noen utvendige endringer på hjulbuer eller noe sånt ? Har en lignende bare 4-dørs :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...