Halvor89 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Mulig jeg har lest litt fort gjennom, men motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 m20b25 med bittelitt smågodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Dæven, ja den var nice.. Sett den før også, og den er fortsatt like flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Strøken og clean denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Så overlegen! Prøvde å hilse på deg i kveld fre 29/8, 3 ganger til og med. På 3 forsøk hilste du tilbake da. Tilfeldighetene ville ha det til at vi møttes i den samme gata alle gangene. Men med de gule lysene er du jo den enkleste å kjenne igjen, i motsetning til meg som er lik alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Så overlegen! Prøvde å hilse på deg i kveld fre 29/8, 3 ganger til og med. På 3 forsøk hilste du tilbake da. Tilfeldighetene ville ha det til at vi møttes i den samme gata alle gangene. Men med de gule lysene er du jo den enkleste å kjenne igjen, i motsetning til meg som er lik alle andre. Hehe 'takk liker de gule lysa ;D er ikke sååå mange som har det så de fleste her i området kjenner meg igjen på lang avstand men hvor i helvette møtte jeg deg ?:S:S hehe jeg som synes jeg er sååå flink til å se folk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Så overlegen! Prøvde å hilse på deg i kveld fre 29/8, 3 ganger til og med. På 3 forsøk hilste du tilbake da. Tilfeldighetene ville ha det til at vi møttes i den samme gata alle gangene. Men med de gule lysene er du jo den enkleste å kjenne igjen, i motsetning til meg som er lik alle andre. Hehe 'takk liker de gule lysa ;D er ikke sååå mange som har det så de fleste her i området kjenner meg igjen på lang avstand men hvor i helvette møtte jeg deg ?:S:S hehe jeg som synes jeg er sååå flink til å se folk hehe Rektor Ørnsgate. Mellom Brekkeby vgs og Statoilstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Så overlegen! Prøvde å hilse på deg i kveld fre 29/8, 3 ganger til og med. På 3 forsøk hilste du tilbake da. Tilfeldighetene ville ha det til at vi møttes i den samme gata alle gangene. Men med de gule lysene er du jo den enkleste å kjenne igjen, i motsetning til meg som er lik alle andre. Hehe 'takk liker de gule lysa ;D er ikke sååå mange som har det så de fleste her i området kjenner meg igjen på lang avstand men hvor i helvette møtte jeg deg ?:S:S hehe jeg som synes jeg er sååå flink til å se folk hehe Rektor Ørnsgate. Mellom Brekkeby vgs og Statoilstasjonen. huffda ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Øy... berta jeg da, men ikke den vanelige kjerra du kjørte i dag. Er det din den cabben også el? uber nice var den vaffal. Kom fra dyreparken i kr.sand vi når vi traff deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 hehe såpass tur ! Tenkte du kanskje kjente meg igjen med capsen å alt på plass Nei det er cabben til far som jeg masa om å få låne en tur siden det var så fint vær Noen må jo blåse den ren av å til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Brutalt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 7 sider med skryt. Ikke dårlig, og slettes ikke ufortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 auauauau de svir i øya mine dette er litt av en doning gitt gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Fy fxxn så deilig! vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mod000 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Sinnsykt kul kjærre, kan du si hvilke specs du har på dekk og felg ? Og har du gjort noen utvendige endringer på hjulbuer eller noe sånt ? Har en lignende bare 4-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå