Haug Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Din tater Pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Den er bare så vanvittig rå.. Skal du ikke selge a? Kjøper den tvert, til det du vil ha.. (nesten ihvertfall.. hehe..) hehe trokke den er til salgs (AA) : : DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Løv Ur Car! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Kule bilder og flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 takker ! ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Fy **** for en bil, digger den! elsker e30 me slilke mods! sykt fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Din bil putter min i skyggen :@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Den bilen der putter alle jeg har sett i skyggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 the winner of forumets.......... når kåres dena? noe jeg ikke har fått med meg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Evig nydelig e30! Har et bilde av den som jeg fikk med Egil i Molde hvis du vet hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Steike for en gjennomført E30. Må vel være norges fineste? Hadde selv valgt BBS med gullsenter, det er ingen tvil om at det står i stil med resten av bilen (dersom du er så fornuftig at du har gule lys ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Evig nydelig e30! Har et bilde av den som jeg fikk med Egil i Molde hvis du vet hvem det er? se der ja ;p takker;D å takker til alle med flotte komentarer:D Egil kjenner jeg godt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 syntes egentlig ikke denne bilen er så mye jeg... skjønner ikke hvorfor alle skryter den så opp er jo en gammel bil... haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Steike for en gjennomført E30. Må vel være norges fineste? Hadde selv valgt BBS med gullsenter, det er ingen tvil om at det står i stil med resten av bilen (dersom du er så fornuftig at du har gule lys ) Hehe takk BBS ja, RS :_: solgte nettopp disse men de ble faktisk litt for mørk gull til å passe til lyktene. Men har nye rs på lager, de blir vel kanskje gull engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå