Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden, hadde jeg en E30 med seidl kit, dyre keskin felger osv. Solgte den i 2006, på tirsdag mener jeg at jeg såg igjen gamle bilen min på motorveien inn til Tr.Heim! Satt atti en M5 med noen drammer innenbords og skulle på Iron Maiden konsert, så ble i tvil da jeg så den, siden den ikke lengre lignet.. MEN, den hadde samme rg nr, samme M3 speila med blink, men var lakkert i gull eller beige fra midten og ned, ovenpå hadde den orginale delphin gray metallic fargen. Manglet også bakfangeren og hadde ny front tror jeg..

Noen som vet hvem som har den osv?

Da jeg solgte den, var det en ifra Hitra som kjøpte den, etter det mistet jeg sporet av den.. Det var min første BMW, og jeg savner den, ønsker derfor kontakt med han som eier den nå!

Da jeg hadde den, såg den slik ut;

DSC01642.jpg

DSC01488.jpg

IMG_3649.jpg

Skrevet

Kanskje like greit at den manglet bakfangeren og frontfangeren. ;)! Hehe... Er kanskje greit å finne ut om dette er samme bilen, eller om det er en liten luring der ute som har lånt skiltnr ditt.

Skrevet
Pen E30 !! :) skal du kjøpe den opp igjen? :)

Først å fremst høre med nåværende eier hvordan det går med den osv.. Hvis han endag skal selge igjen, vil jeg ha førsterett til å kjøpe den igjen:P :)

Skrevet
Du må være veldig glad i den dama...? Hadde klikka i vinkel hadde noen gjort det på bilen min...

Ihvertfall siden hun har på seg naglebelte :shock:

Skrevet
Du må være veldig glad i den dama...? Hadde klikka i vinkel hadde noen gjort det på bilen min...

Hehe!

Akkurat samme tankerekke som jeg hadde!

Skrevet

Felgene er keskin KT3 9,5 breie både forran og bak. 16".

Hehe, var vel glad i hun på den tiden der ja faktisk......:)

Skrevet

Hehe!

Akkurat samme tankerekke som jeg hadde!

Hallo!!! Hun har jo tatt av seg på bena da! :roll:

Skrevet
Husker jeg egentlig skulle kjøpe denne, det var den gang jeg var en liten sneip som hang på bike.no..

Husker du Homer Simpson fra bike.no tsbusa?:P Haha

Neimen, er det deg ja! Hehe, artig:)

Er fortsatt litt aktiv der inne jeg, hatt bike.no som startside siden 2004 jeg....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...