Bmw-power85 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Da fikk jeg meg endelig nye (brukte) felger Rh AC Schnitzer kopi. 8,5x19 235/35r19 Toyo px4 9,5x19 265/30r19 Toyo px4 Håper på noen positive tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 skal si de felgene gjorde seg virkelig godt på bilen din! virkelig flott bil med rette fargekombinsasjonen! er det 3.8 eller? har du en tråd på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 skal si de felgene gjorde seg virkelig godt på bilen din! virkelig flott bil med rette fargekombinsasjonen! er det 3.8 eller? har du en tråd på bilen? Takk for det Er en 3.6 90mod Har en liten tråd, men har ikke så mye peiling på åssen jeg legger fram sånne ting,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Det ble konge fint Mr.... syns de felgene der er så nice altså.... nesten til alle typer Bimmer ellers da? fornøyd med god bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Det ble konge fint Mr.... syns de felgene der er så nice altså.... nesten til alle typer Bimmer ellers da? fornøyd med god bilen? Takk takk Er ganske enig med deg der ja Er ganske fornøyd til nå, skikkelig go bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er runibruni og Bmw-power85 samme person? Siden runibruni svarer her oppe? Hehe kul bil da, og deilige felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Er runibruni og Bmw-power85 samme person? Siden runibruni svarer her oppe? Hehekul bil da, og deilige felger.. Å sorry Runibruni er broren min, så glemte jeg å logge ut fra profilen hans,hehe.. Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ble pent detta. Et hakk for stort for min smak (på E34), men pent allikevel. Men den er ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ombygd fra 518:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Ble pent detta. Et hakk for stort for min smak (på E34), men pent allikevel.Men den er ombygd? Ser litt for stort ut på bilde, men bedre i virkeligheten Er ombygd fra 518 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Du trenger mer senk for å få det til å bli virkelig bra. 19 er egentlig litt fort stort for e34.. Synes nå jeg. Men bilen og felgene sitter som et skudd. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ble gromt det der.. Men jeg synes også at 19" blir ett hakk for mye på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Meget Flott bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ser meget pen ut denne, tross alderen. Fete felger, som passer drit godt til 5'r. Men enig med disse her som syns de er en tomme for store til E34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå