Gå til innhold

BMW igjen!! E61 525 m-sport 2008 mod.

Share

Anbefalte innlegg

Tok noen bilder av min nye BMW E61 525 facelift 2008 modell.

Utstyr:

- Spacegrå

- Svart skinn

- M sport pakke

- El sport seter med minne

- Panorama soltak

- Orginalt sotet ruter

- Bi-xenon

- Adaptive hovedlykter

- Head up

- Navigasjon professional

- Hifi pakke

- Talestyring

+++

Vurdere følgende oppgraderinger:

- Hartge chip (260 hk og 590 nm)

- BMW Accessory control menu

- Oppgradering av høytalerene:

2x Earthquake SWS-8 sub basser under sete

Orginal BMW Logic7/Individual diskanter og mellomtone framme

Orginal BMW Logic7/Individual diskanter og mellomtone bak

5/6 kanals forsterker

IMG_0497.JPG

IMG_0494.JPG

IMG_0488.JPG

IMG_0469.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken sier de.... Flott maskin du har fått deg, skal ha en slik en en gang, men felgene syns jeg er litt kjedelige..... noen andre felger så er jo bilen HELT perfekt ikke bare 99% :)

Ta godt vare på bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon litt meir spenstige felger hadde nokk gjort seg ja. Hartge felgane er fantastisk fine på desse bilane. Problemet er berre att med den veistandaren som er på vestlandet nå, er det heilt håpløst med 19" og 20". Det mest passelige er vell 17", men ein plass går grensa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok ganske lik veistandard skulle jeg tro, vi har ELENDIGE veier her i midt Troms, helt sykt dårlig... men jeg har 19" hartge på E46 og 19 TSW mondello på E39, går fint det, men da kjører jeg ofte i 50 der det er 80 :)

For skjønnheten skal man lide :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil og en fantastisk motor, men jeg ville, som nevnt tidligere, ha byttet ut felgene til noe mer spenstig. 19" RH eller noen elegante 20" hadde så absolutt gjort seg. Tror ikke det skal være så ille å kjøre på det i Troms, jeg har jo kjørt med mine 20" på bygdeveier med hull og store ujevnheter - problemfritt og nokså komfortabelt. Har du bilder av interiøret? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den å kjøre? Er det mye hjulstøy? Var å prøvde en 2005 525D med 19" felger. Den var det mye støy i syntes jeg. Kan det ha vært noe med dekkene? Var ille... Satt meg inn i min bil etterpå, og det ble helt noe annet, selv om jeg også har 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW ACM ser svært bra ut. Kjem til å bestille eit slikt adapter med USB støtte. Her er litt meir info om det:

http://forums.e60.net/index.php?showtop ... ntry580154

Med dette adapteret kan du koble til USB disk/minnepenn/DVD samt Aux inn for Video og Audio. Dette blir styr frå I-Drive. Har div PDF filer for installasjon dersom noen er int. i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil og en fantastisk motor, men jeg ville, som nevnt tidligere, ha byttet ut felgene til noe mer spenstig. 19" RH eller noen elegante 20" hadde så absolutt gjort seg. Tror ikke det skal være så ille å kjøre på det i Troms, jeg har jo kjørt med mine 20" på bygdeveier med hull og store ujevnheter - problemfritt og nokså komfortabelt. Har du bilder av interiøret? :D

Eg bur i Førde på vestlandet og ikkje i Troms :)

Vurdere noen nye felger, men er ikkje sikker på dette. Har Runflat på dei eg har nå. Vil det bli noko problem å byte til vanlige felger? Ser for meg 19" eller 20" felger av Hartge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den å kjøre? Er det mye hjulstøy? Var å prøvde en 2005 525D med 19" felger. Den var det mye støy i syntes jeg. Kan det ha vært noe med dekkene? Var ille... Satt meg inn i min bil etterpå, og det ble helt noe annet, selv om jeg også har 19".

til info, så kan eg sei att på mine 245 på 18" så er det svært lite hjulstøy og sporing. På min forige E46 330 så var det vesentlig meir sporing og hjulstøy på dei 225/40 - 18 som sto på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...