Anderslien Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Hvordan er den å kjøre? Er det mye hjulstøy? Var å prøvde en 2005 525D med 19" felger. Den var det mye støy i syntes jeg. Kan det ha vært noe med dekkene? Var ille... Satt meg inn i min bil etterpå, og det ble helt noe annet, selv om jeg også har 19". til info, så kan eg sei att på mine 245 på 18" så er det svært lite hjulstøy og sporing. På min forige E46 330 så var det vesentlig meir sporing og hjulstøy på dei 225/40 - 18 som sto på den. Ja, jeg tror det har mye med dekkene å gjøre. Men i en 3-serie er det jo generelt mer hjulstøy enn i en 5-serie da. Fin bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Flott bil du har Jeg synes de felgene som står på bilen er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Flooooottt bil du har fått deg !! Perfect (men 19" felger hadde gjort seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Kjempe fin bil, denne likte jeg! Behold hjulene, var tenkt å kjøpe slike selv. Tror "bygutta" skal få teste veiene her. Det er rett og slett grusome! Man for all del 19" eller 20" hadde gjort seg:-) Flott og riktig utstyrt bil har du i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Kjempe fin bil, denne likte jeg! Behold hjulene, var tenkt å kjøpe slike selv. Tror "bygutta" skal få teste veiene her. Det er rett og slett grusome! Man for all del 19" eller 20" hadde gjort seg:-) Flott og riktig utstyrt bil har du i hvertfall! Hei! Snappet opp denne kommentaren fra deg i en tråd... vurderer du å kjøpe de originale 18" som ofte står på E60/E61 med M-pakke? Har noen slike jeg muligens kunne tenke meg å oppgradere til 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Hei Catoooo, Har nettopp kjøpt disse, 8x19" og 9,5x19" Org. BMW M-Cross spoke 101. Prøve med 19" hadde 20". Jeg var på tanken før jeg kjøpte disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå