Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for en fyldig og grei beskrivelse, dette virker jo absolutt ikke umulig det :D

Tenker jeg setter inn powerflex i traværsen når jeg først holder på og m5 foringer i bærearmene :)

Men du.. du kunne ikke tenkt deg å låne bort "spesialverktøyet" ditt mot en liten slant? Ser du bor i Akershus :) Tenkte i første omgang til traværsen :)

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skifta traversforingene i dag og satte inn powerflex.. Var jo en lekende grei jobb da :D

Så får jeg ta svingarmsforingene etterhvert :) Kanskje iittala vil leie meg "spesialverkøyet" sitt til den jobben? :)

I dag så sendte jeg bakfelgene mine til dreiing også skal jeg ha på nye dekk når jeg får dem igjen så da hadde det vært greit at alt var 100% i bakstillinga :)

• 1 month later...
Skrevet

Dæven det der er jo en jævlig merkelig slitasje.. Er liksom bare slitt på 2/3 av dekket..

Jeg har kjøpt meg nye bakdekk nå, byttet traværsforinger, bikkjebein og de greiene til stabstaget så nå blir det spennende og se hvor lenge bakdekkene holder :) får se om jeg orker å ta på meg jobben med å bytte svingarmsforingene i vinter og :)

Skrevet

Jeg ser også at bakdekkene mine sliter mer på innsiden.

De var nye i år å jeg har ikke kjørt så veldig langt med de, men kan tydelig se at de sliter mest på innsiden. Tror jeg kastet papirene fra firhjulskontrollen jeg hadde i vinter (vinterhjul vel og merke) så husker ikke åssen hjulvinklene så ut bak :?

Vinterhjulene bak som satt på bilen da jeg kjøpte den i vinter var jo faktisk helt nedslitt på innsiden. Spurte ikke forige eier da jeg la merke til det senere, tenkte kanskje de hadde sitti forran jeg da men.. Orginale 15".

Ingebrigtsen: Tror jeg har sett deg langst veien noen ganger. :) Ligner i hvert fall ut fra bildet i avataren din.

Skrevet
Hvis du bor i Lørenskog så har du sikkert sett meg, jeg er ofte ute og kjører :)

Hvordan felger sitter det på bilen din?

Jeg bor i Lørenskog ja. :P

Det sitter Rondell 58 felger på min.

Skrevet

Det er akkurat samme slitasjen som S.Gunstad viser til her jeg har. og den delen som sliter er jo langt unna asfalten! forstår faen ikke hva som gjør det der. men jeg håper det er foringene..

Skrevet

Litt merkelig slitasje ja:) Tok en firehjulskontroll da jeg punkterte forrige gang (ja, slitt dekk da og) for 2 år sia. Den var ok, og de sa at slik slitasje måtte man regne med med BMW og den dimmensjonen. 8)

Tyskerstuk er dyrt :twisted:

Skrevet

Ingebrigtsen: Forige eier som ble påkjørt av en taxi.

Har kjøpt alle 4 dørene og begge forskjermene av Stephan.s her på forumet :) men ting tar tid.

Skulle vel kanskje prøvd å bytta noen av foringene bak på min også. Dere får si fra om det blir noe forskjell :P Tok det lang tid å bytte de?

Skrevet
Ingebrigtsen:

hvilke foringer var det du byttet nå? var det de nr.2 foringene på bildet på forrige side?

Nei jeg har byttet alt utenom nr2 :) Ser for meg litt mer jobb med dem så jeg venter til vinteren når jeg har litt flere prosjekter på trappene og bilen blir stående over lengre tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...