Spiff Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 er 100 kr billigere der, så er ikke mye og spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 er 100 kr billigere der, så er ikke mye og spare Hehe, mulig , bare gikk ut ifra det jeg, da forhandlere bruker å være ganske dyre av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Hva skjer her om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Her skjer ikke stort om dagen gitt, har ingen plass å skru på akkurat nå så kommer ingen veier, kittet måtte stå på vent så blir ikke ferdig med bilen iløpet av dette året er jeg redd for, men satse på neste, ferdig skal den bli uansett iaff =). venter på effektanlegg i det minste, det er noe jeg klarer å pusle med der den står nå . der da? begynt med turboen enda? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Her skjer ikke stort om dagen gitt, har ingen plass å skru på akkurat nå så kommer ingen veier, kittet måtte stå på vent så blir ikke ferdig med bilen iløpet av dette året er jeg redd for, men satse på neste, ferdig skal den bli uansett iaff =). venter på effektanlegg i det minste, det er noe jeg klarer å pusle med der den står nå . der da? begynt med turboen enda? =) aait! hva effektanlegg har du bestilt deg? bilde? har ikke rukket å fått på turbo enda. ting tar tid. Men har nok å henge fingra i utover våren. tenkte å gjøre den helt ferdig utvendig og innvendig før turbo. Alt koster så mye penger, så jeg må bruke tida til hjelp:P Mulig det blir turbo til neste sesong eller kanskje allerede til sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Her skjer ikke stort om dagen gitt, har ingen plass å skru på akkurat nå så kommer ingen veier, kittet måtte stå på vent så blir ikke ferdig med bilen iløpet av dette året er jeg redd for, men satse på neste, ferdig skal den bli uansett iaff =). venter på effektanlegg i det minste, det er noe jeg klarer å pusle med der den står nå . der da? begynt med turboen enda? =) aait! hva effektanlegg har du bestilt deg? bilde? har ikke rukket å fått på turbo enda. ting tar tid. Men har nok å henge fingra i utover våren. tenkte å gjøre den helt ferdig utvendig og innvendig før turbo. Alt koster så mye penger, så jeg må bruke tida til hjelp:P Mulig det blir turbo til neste sesong eller kanskje allerede til sommern. Er scorpion effektanlegg, 2xDTM, liker DTM best jeg, selv om det egentlig passer seg best på E30 . Aah, jeg skjønner godt hva du mener , alt er ganske dyrt, ihvertfall hvis man skal ha kvalitet, noe som lønner seg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Yes, scorpion anlegg er vel ikke no å kimse av? Det blir bra! syns dtm potter passer fint på noen fangere, men ikke alle:P Du har vel mtech bakfanger? Vi får møtes i vinger eller lignende å sparke litt dekk når vårsola titter frem og d er mindre is og møkk på vegen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Yes, scorpion anlegg er vel ikke no å kimse av? Det blir bra! syns dtm potter passer fint på noen fangere, men ikke alle:P Du har vel mtech bakfanger? Vi får møtes i vinger eller lignende å sparke litt dekk når vårsola titter frem og d er mindre is og møkk på vegen! Nei, det er jo klart, men med mtech og org fangere synes jeg det går fint ann , har ikke mtech nei, hadde en liggende som jeg ga bort til en kompis av meg, dum som jeg var , skulle egentlig ha esquiss kitet på iløpet av vintern så trodde ikke jeg kom til å trenge den.. . Ja, det får vi jaggu gjøre, jeg er nok mye å finne på flisa til sommeren også tipper jeg, da dama bor der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Yes, scorpion anlegg er vel ikke no å kimse av? Det blir bra! syns dtm potter passer fint på noen fangere, men ikke alle:P Du har vel mtech bakfanger? Vi får møtes i vinger eller lignende å sparke litt dekk når vårsola titter frem og d er mindre is og møkk på vegen! Nei, det er jo klart, men med mtech og org fangere synes jeg det går fint ann , har ikke mtech nei, hadde en liggende som jeg ga bort til en kompis av meg, dum som jeg var , skulle egentlig ha esquiss kitet på iløpet av vintern så trodde ikke jeg kom til å trenge den.. . Ja, det får vi jaggu gjøre, jeg er nok mye å finne på flisa til sommeren også tipper jeg, da dama bor der . Ja, da ses vi helt sikkert. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Ja, lenge siden jeg har opdatert her nå, så får vell prøve å gjøre det Har fått på effektanlegg, altså scorpion M3 potte. synes lyden var fin i korte perioder, men i fjellkjøring som turen til geiranger får man lett vondt i hodet av litt for høy brumming i caben . så alt i alt fin lyd men kunne hvert en smule lavere bare . I tilegg så har jeg handlet en liten pærle, kan si man er nyforelsket igjen, men problemet står på hva det skal bli? Jeg kjøpte igår en Engelsk 98 Mod M3 3.2 Liter med 321 hk, sinnsykt fin og strøken, servicehefte osv osv osv, bare litt rust på bagasjeluka nederst i ene hjørnet, synes nesten ikke:) Hva skal man gjøre? flytte over alt i caben? Prøve å få registrert pærla og kvitte seg med caben? beholde begge? hm, ikke lett . slenger med noen bilder jeg. (Mob bilder så ikke i best kvalitet ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 You sit on the wrong side on that m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 You sit on the wrong side on that m3.. Veit, men er vist ikke store jobben å flytte over til andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Se der ja. Den så da strøken ut! regner med du donerer interiøret til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 er det lov og spørre hva du måtte ut med for m3en? artog og ha m3 motor i cabben da, har lyst og gjøre det samme selv, men må vente til lommeboka blir fylt opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå