Gå til innhold

BMW E36 M3" Evo nå solgt!

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Her skjer ikke stort om dagen gitt, har ingen plass å skru på akkurat nå så kommer ingen veier, kittet måtte stå på vent så blir ikke ferdig med bilen iløpet av dette året er jeg redd for, men satse på neste, ferdig skal den bli uansett iaff =). venter på effektanlegg i det minste, det er noe jeg klarer å pusle med der den står nå :P. der da? begynt med turboen enda? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer ikke stort om dagen gitt, har ingen plass å skru på akkurat nå så kommer ingen veier, kittet måtte stå på vent så blir ikke ferdig med bilen iløpet av dette året er jeg redd for, men satse på neste, ferdig skal den bli uansett iaff =). venter på effektanlegg i det minste, det er noe jeg klarer å pusle med der den står nå :P. der da? begynt med turboen enda? =)

aait! hva effektanlegg har du bestilt deg? bilde?:P

har ikke rukket å fått på turbo enda. ting tar tid. Men har nok å henge fingra i utover våren. tenkte å gjøre den helt ferdig utvendig og innvendig før turbo. Alt koster så mye penger, så jeg må bruke tida til hjelp:P Mulig det blir turbo til neste sesong eller kanskje allerede til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aait! hva effektanlegg har du bestilt deg? bilde?:P

har ikke rukket å fått på turbo enda. ting tar tid. Men har nok å henge fingra i utover våren. tenkte å gjøre den helt ferdig utvendig og innvendig før turbo. Alt koster så mye penger, så jeg må bruke tida til hjelp:P Mulig det blir turbo til neste sesong eller kanskje allerede til sommern.

Er scorpion effektanlegg, 2xDTM, liker DTM best jeg, selv om det egentlig passer seg best på E30 :P.

Aah, jeg skjønner godt hva du mener :P, alt er ganske dyrt, ihvertfall hvis man skal ha kvalitet, noe som lønner seg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, scorpion anlegg er vel ikke no å kimse av?:P Det blir bra!

syns dtm potter passer fint på noen fangere, men ikke alle:P Du har vel mtech bakfanger?

Vi får møtes i vinger eller lignende å sparke litt dekk når vårsola titter frem og d er mindre is og møkk på vegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns dtm potter passer fint på noen fangere, men ikke alle:P Du har vel mtech bakfanger?

Vi får møtes i vinger eller lignende å sparke litt dekk når vårsola titter frem og d er mindre is og møkk på vegen!

Nei, det er jo klart, men med mtech og org fangere synes jeg det går fint ann :), har ikke mtech nei, hadde en liggende som jeg ga bort til en kompis av meg, dum som jeg var :P, skulle egentlig ha esquiss kitet på iløpet av vintern så trodde ikke jeg kom til å trenge den.. :P.

Ja, det får vi jaggu gjøre, jeg er nok mye å finne på flisa til sommeren også tipper jeg, da dama bor der :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo klart, men med mtech og org fangere synes jeg det går fint ann :), har ikke mtech nei, hadde en liggende som jeg ga bort til en kompis av meg, dum som jeg var :P, skulle egentlig ha esquiss kitet på iløpet av vintern så trodde ikke jeg kom til å trenge den.. :P.

Ja, det får vi jaggu gjøre, jeg er nok mye å finne på flisa til sommeren også tipper jeg, da dama bor der :).

Ja, da ses vi helt sikkert. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Ja, lenge siden jeg har opdatert her nå, så får vell prøve å gjøre det :)

Har fått på effektanlegg, altså scorpion M3 potte. synes lyden var fin i korte perioder, men i fjellkjøring som turen til geiranger får man lett vondt i hodet av litt for høy brumming i caben :). så alt i alt fin lyd men kunne hvert en smule lavere bare :).

u2m630fmn2nsf65qapu9.jpg

3kpa6nqwnxhfwv3fpbkn.jpg

I tilegg så har jeg handlet en liten pærle, kan si man er nyforelsket igjen, men problemet står på hva det skal bli?

Jeg kjøpte igår en Engelsk 98 Mod M3 3.2 Liter med 321 hk, sinnsykt fin og strøken, servicehefte osv osv osv, bare litt rust på bagasjeluka nederst i ene hjørnet, synes nesten ikke:)

Hva skal man gjøre? flytte over alt i caben?

Prøve å få registrert pærla og kvitte seg med caben?

beholde begge?

hm, ikke lett :). slenger med noen bilder jeg. (Mob bilder så ikke i best kvalitet :)).

t1xtdy74jj4aglh2j7ol.jpg

17jl9iqj18nnduep6bqb.jpg

nflz5oq5mgzds1pexbaa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...