Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

halla sjef..:-) mye ga du for hardtoppen i stockholm...fant en på nettet i gøteborg jeg for 1.5 år sidn...gav 5000SEK for den...fyren hadde kvittet seg med cabben men ikke hardtoppen...og den fikk han NY på forsikring for et par mnd før jeg kjøpte den...var grønnfarge på den så jeg lakkerte dn i svart (303)...ble jæ*** bra å Alpine Hvit Bil....

Skrevet
Hmm..er ganske sikker på at dette er deg og din bil? :)

Tatt på Våler ifjor:

dsp9p9lxfwekw5fywx7z.jpg

Stemmer nok ganske godt det ja :P, hadde akkurat ankommet plassen og skulle til å gnikke litt :P

Skrevet
halla sjef..:-) mye ga du for hardtoppen i stockholm...fant en på nettet i gøteborg jeg for 1.5 år sidn...gav 5000SEK for den...fyren hadde kvittet seg med cabben men ikke hardtoppen...og den fikk han NY på forsikring for et par mnd før jeg kjøpte den...var grønnfarge på den så jeg lakkerte dn i svart (303)...ble jæ*** bra å Alpine Hvit Bil....

hardtoppen er solgt nå så er vell lov til å si pris da :P, kjøpte den for 2800 NOK :P fikk den svinbillig, helt strøken bortsett fra en bitteliten ripe i lakken ved ene festet, varmetrådene funket, lyset funket, alt var knall :).

• 1 month later...
Skrevet

Da er det bestemt at det blir m3 motor i bilen, begynte igår, så har nå plukket ut hele fronten på bilen, planen er da å lakkere motor rommet på nytt, vet ikke helt om jeg har lyst på mørke grått metalikk nedi motorrommet eller svart som resten av bilen? hva tror dere blir best?

Så tar jeg å flytter over motoren som sitter i m3n nå om dagen, da jeg taket med den forige måned. så da blir det 3.2L i caben :).

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har man kommet igang også, tatt av bakfanger og det meste av fronten, motoren er hvert øyeblikk klar for å bli tatt ut av motorrommet.

Lakkering av motorrommet og m3 org m3 styling skjer i midten/slutten av november.

ca38dzwy5ky5shdereyj.jpg

3kd9ytrrbebm93oy01yx.jpg

8rmm1op6nmhlydwij42l.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har man fått ut motoren av bilen, fant uheldigvis et rusthull også, så må få han som skal lakkere til å fjerne litt rust også i motorrommet.

Legger ut noen bilder:

02bk9lol620fugeh3vlk.jpg

02bk9lol620fugeh3vlk.jpg

8vdwmlxui6tup3kjhuxu.jpg

8jze6h2wyj3j3xvlwgpr.jpg

Skrevet
tøfft prosjekt dette her:)

blir det og søke om godkjenning og eller bare ta kjangsen?

Lykke til:)

Takker :) det blir søke om godkjenning ja :)

Skrevet
Jeg syntes den bilen ved siden av *Host* var kul jeg! hehe :D

Det blir spennende å se hvordan prosjektet ditt går da, Matti :)

Haha, den kommer til å bli det ihvertfall tror jeg ;).

Kult å se at du har kommet deg på forumet også da, Stian :)

Skrevet
Jeg syntes den bilen ved siden av *Host* var kul jeg! hehe :D

Det blir spennende å se hvordan prosjektet ditt går da, Matti :)

Haha, den kommer til å bli det ihvertfall tror jeg ;).

Kult å se at du har kommet deg på forumet også da, Stian :)

Det blir nok en artig herje bil en dag ja! Men det er derfor jeg skal kjøpe bilen din, sånn at jeg har en cruise bil også! Hehe :D

For å skaffe meg litt info og løsninger, måtte jeg nesten joine her! Jeg har lært masse på 1 månde :)

Jeg skal jo liksom være med å skru litt på bilen din da, men det blir bare mer og mer jobbing nå fram mot jul :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...