Ad|oS Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Hjelper utrolig mye med rett senking, og dette er vel tett på den optimale høyden. Hvertfall riktig foran i forhold til bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Hjelper utrolig mye med rett senking, og dette er vel tett på den optimale høyden. Hvertfall riktig foran i forhold til bak Enig Kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Dette ble jævlig bra chris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 takker for hyggelige tilbakemeldinger 97 fronten skal aldri på denne bilen for å si det sånn! ikke så stor fan av den akkurat... blir valsing og større hjul etterhvert tror jeg sikler på et sett BBS CKII i noe breiere format! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Veldig bra, veldig bra... Helt utrolig hvor mye ett par cm opp eller ned har å si for utseende.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 hagenisse, Er det noe galt med å ha blinkerne i sidelista? Galt, nei, men uorginalt. Og noe uvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 det var vel det som var tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 takk takk Kan sikkert måle opp superbeetle, hva er høyden jeg må slå? kan slippe ned 3,5cm til hehe... haha...jada Jeg husker ikke helt tallene.. 11-12cm under fronten og 10-11cm foran på skjørtene tror jeg. Er senket 70/40.. Jeg er ikke så opptatt av de ulike målene, men er litt nøye på avstanden mellom skjerm og dekk foran.. 17" du har? Den er 11cm under leppa og 10 under skjortene...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Kjekt å vite *ut med målestokken..* Bilen din såg iallefall kjempe fin ut med den senken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Fin bil med perfekt senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 hva med å sote sideblinkene bittelitt? så de "forsvinner" fra lista kanskje jeg ser denne på ccn i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 ingen dum tanke med mørkere blink, men de stikker mer ut på bilder enn IRL... tanken er å sette inn originale lamper og blinkere i mørk utførelse, men ikke soting som Mysild sin... denne skal være å se på bmwccn i septamber ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 da var M3 ratt bestilt av Zakki på forumet her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Samme som jeg hadde i min 328 Helt greit ratt, men det 3-eika er så veldig mye penere hehe Bare dumt det ikke kan fås med airbag også... Menmen, rattet ditt har hvertfall pupper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå