Gå til innhold

Montering av xenon kit på e46

a1eksander
 Share

Anbefalte innlegg

Skal si litt om dette jeg siden jeg driver med salg av xenon. For det første, og koble ifra ECU ved montering av xenon?? Hvor har man funnet på det? Må være det rareste jeg har hørt hitill ang montering av xenon.

Enkelt og greit forklart, Så monterer man inn en trafo (ballast) imellom bilen og den nye xenon pæra. Trafoen er der for og øke spenningen opp til ca 22 000V. Dette for og klare og tenne xenon pæra.

Ang montasje på E46. Det settet du ser der er til biler som ikke er facelift. De har de rare pærene. Alle facelift biler med linselykter originalt har H7 i nær?? og ivertfall i fjærn. Dessuten var det settet der litt dyrt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den skal passe, bare be om H7 pære.

Står slik i annonsen:

Leveres til: H1, H3,H4Lo,H4Hi/Lo,H7,H8,H9,H11,H13,9004,9005,9006,9007,880,893 og D2C (erstatter D2R og D2S

Farge: 4500K 6000K og 8000K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si litt om dette jeg siden jeg driver med salg av xenon. For det første, og koble ifra ECU ved montering av xenon?? Hvor har man funnet på det? Må være det rareste jeg har hørt hitill ang montering av xenon.

Enkelt og greit forklart, Så monterer man inn en trafo (ballast) imellom bilen og den nye xenon pæra. Trafoen er der for og øke spenningen opp til ca 22 000V. Dette for og klare og tenne xenon pæra.

Eneste jeg kan tenke meg utfra erfaring er at man overhodet IKKE må la den xenon ballasten/trafoen få kontakt med chassis.

Jeg har sliti med bilen min i lang tid, og skal nå prøve å bytte hjerne for å se om det er den som har fått en knekk etter at jeg hadde på xenon lamper i fjernlysa.

Blir bare mer å mer skeptisk til ettermontert xenon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...