Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bud er på 150 000 kr,men det kommer nok ikkje til å selge på den prisen. Opp mot 165 000 kr tenker eg den er vert.

Har fler vist innteresse,men kun en some har kommet med et konkret bud på bieln.

Dden har en sjelden lav km stand,og er en orginal 328.så føler den er vert lit.

kan jo og sei at der ligger mange i den prisen på nette.men noe ant er hva folk vil betale for en som er godt 150-190 000 km.dem er priset altfor høgt.men denne har joe en respektabel km stand.... go føler ikkje den er vert mindre en det.

bilen er veldig god å kjøre....

Skrevet

nei dette er ikkje montert.og vil ikkje bli montert.pga av en mulig kjøper kan da velge om han vi ha bilen orhinal eller ikkje.exsos og instument kan og byttes tilbake.slik at bilen blir i 100 % orginal stand.

men selføgeli kan dette følge med om kjøper ønsker det...

mvh Martin

Skrevet

det vet ikkje eg,aldri hørt om noe som heter m-tech orginal felger til e-36

bilen har vertfal lister difesur frontfanger.det følger med en liste hvor det står hva bilen har blit kjøpt ny med.men siden bilen kommer fra tyskland,er det på tysk,det vil sei at eg ikkje fortsår alt.å felger kan jo enkelt vere byttet av tiliere eigere så,ser ikkje på det som noe spørsmål egentlig :D

fresten,noen som har et bilde,av en slik orginal m-tech felg?som Byremo snakker om?

Skrevet
hvordan kan det ha seg at bilen er en mtech utgave, men ikke har mtech felger.

Biler som bestilles med m-tech eller aerodynamisk pakke fra fabrikk så følger ikke automatisk felger med i den pakka. Det er noe som velges utenom.

Skrevet

men sko gjerne likt og sett dem felgan,for eg vet ikkje kordan di ser ut :? tvilsomt at mange m-tech biler går med di felgan.er ikkje mange biler som går med orginal felger.faktisk ikkje mange m3 synes eg lengre.dem fleste vil ha støre felger :roll:

Skrevet
nå vet eg kordan dem ser ut :D er ikkje dem temlig like dem contura felgan?eller ka søren di heite?

takker for imfoen

Jepp. Det er de contour felgene :)

tufs :-P haha... er jo sånne jeg har ;-) følger du ikke med eller? :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...