Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke Fronthøytalere kan jeg kjøpe for å erstatte de originale på min E46.

Det er jo en utrolig trasig lyd i de originale forann....

Må ha noen som passer rett inn..

Skrevet

Takk for den, har som sagt bare 2 høytalere forann og 2 bak, å man kan ikke kalle det lyd en gang....

Vet du om det er utganger på spilleren til flere høytalere?

:)

Skrevet

Ja det var visst diskant forann i bilen... har ikke rukket å se så mye inni, det er mest bare å holde seg fast:)

Ja det er en GRUSOM lyd i de høytalerene, må være det simpleste anlegget som noen gang har stått i en bimmer det her... låter helt tragisk.....

Må bytte til noe annet ja.....

Men det låter bra fra motoren så jeg klarer meg fint enda :)

Skrevet

Hvilken størrelse er det på høytalerne framme da? Fikk tips av en kar her inne på forumet at høytalerne bak var 13 cm.. så bestilte høytalerne og nu i kveld når jeg skulle begynne å montere vise det seg at de e alt før små:( kan det være 13 cm som er framme? håper iallefall det:(

Skrevet
Hvilken størrelse er det på høytalerne framme da? Fikk tips av en kar her inne på forumet at høytalerne bak var 13 cm.. så bestilte høytalerne og nu i kveld når jeg skulle begynne å montere vise det seg at de e alt før små:( kan det være 13 cm som er framme? håper iallefall det:(

Er 6,25 foran og bak. Kan kjøpe adaptere til 5,25 /13cm) bl.a her:

http://www.bavariansoundwerks.com/product/393/287/BSW-6.25-quot--to-5.25-quot--Speaker-Adapter-Plates-for-BMW-3-Series---M3-99-06--E46-/

Skrevet

jaja, der vart det bedre lyd, har jo ikke sjekket alt, men det var noen ledninger som ikke var helt på plass, så nå er alt i orden å lyden vart ikke så ille... nå mangler jeg bare CD veksler... kjedelig med KASSETT spiller..... anyone?

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

dls pro-slimline 6,5 toms satt jeg nettopp inn i min bil.. klippe vekk 1mm av kanten på elementet å da gikk det rett inn.. å spiller MYE ber enn non som helst 5,25" sett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...