Gå til innhold

Høytalere E46


Anbefalte innlegg

Ja det var visst diskant forann i bilen... har ikke rukket å se så mye inni, det er mest bare å holde seg fast:)

Ja det er en GRUSOM lyd i de høytalerene, må være det simpleste anlegget som noen gang har stått i en bimmer det her... låter helt tragisk.....

Må bytte til noe annet ja.....

Men det låter bra fra motoren så jeg klarer meg fint enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse er det på høytalerne framme da? Fikk tips av en kar her inne på forumet at høytalerne bak var 13 cm.. så bestilte høytalerne og nu i kveld når jeg skulle begynne å montere vise det seg at de e alt før små:( kan det være 13 cm som er framme? håper iallefall det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse er det på høytalerne framme da? Fikk tips av en kar her inne på forumet at høytalerne bak var 13 cm.. så bestilte høytalerne og nu i kveld når jeg skulle begynne å montere vise det seg at de e alt før små:( kan det være 13 cm som er framme? håper iallefall det:(

Er 6,25 foran og bak. Kan kjøpe adaptere til 5,25 /13cm) bl.a her:

http://www.bavariansoundwerks.com/product/393/287/BSW-6.25-quot--to-5.25-quot--Speaker-Adapter-Plates-for-BMW-3-Series---M3-99-06--E46-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, der vart det bedre lyd, har jo ikke sjekket alt, men det var noen ledninger som ikke var helt på plass, så nå er alt i orden å lyden vart ikke så ille... nå mangler jeg bare CD veksler... kjedelig med KASSETT spiller..... anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...