patte Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 kj�pte den her doningen i tyskland n� i sommer det er en 94 model rust fri det er sport skin intri�r i den, senka og de felga som er p� den tror jeg er m3 er ikke siker, noen andre som vet ? si fra Det som skal gj�res p� den: (X)betale f�rste gangs avgiften p� den.da er den betalt 34 500 kr til staten ()M3 front (X)M3 speil ()Shortshift (X)anlegg si fra vis dte er noe annet dere synes som skal gj�res p� den da s� kanskje jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 hvordan skal vi kunne fortelle deg om det er m3 felger eller ikke? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Ser ut som et godt utgangspunkt det der. Men hva kommer engangsavgiften på sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 hvordan skal vi kunne fortelle deg om det er m3 felger eller ikke? hehe vet ikek noen som sikert vet det heeh Regna ut fra import kalkulatoren på dinside.no så fikk jeg 45 tusen men det er jo pluss/minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 hvordan skal vi kunne fortelle deg om det er m3 felger eller ikke? hehe vet ikek noen som sikert vet det heeh Regna ut fra import kalkulatoren på dinside.no så fikk jeg 45 tusen men det er jo pluss/minus han tenker sikkert på orginale bmw motorsport felger.men dem ser slik ut som på bilde her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Det er E36 m3 sedan felgene du har på..Er usikker på om di er orginale da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Felgene heter vel M-Contour eller noe sånnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Litt breiere dekk og øyelokk og kanskje simons effektanlegg så har du vel det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Pen den der 97 mod grill må du få på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 takk hehe skal få kjøpt inn noen griller men må jeg ikek bytte ramme rundt grillen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 det skal vere BMW M Contur 2 felger i vertfall, de ble også levert på noen M3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 det skal vere BMW M Contur 2 felger i vertfall, de ble også levert på noen M3er takk hehe noen som hvet hvor mye jeg kan få for dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Dette er de M3-felgene som oftest kommer for salg, og er ikke så ettertraktet, så du kan ikke regne med å få så mye for dem. Er de strøkne? Mye riper/kantkjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Dette er de M3-felgene som oftest kommer for salg, og er ikke så ettertraktet, så du kan ikke regne med å få så mye for dem. Er de strøkne? Mye riper/kantkjørte? hmm er noen små men ikke synelige da, men da tar jeg vare på dem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 her er noen bilder fra turen hjem over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå