Sir Hofstad Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Kan ikke se det er smidde råder i denne. Enkleste er å dytte en 413 chip fra meg i den for å ta bort EWSII, og da får du gratis chipping på kjøpet. Org M50 tåler 400 PS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Har ikke sjekket dette selv, men andre har fortalt at det er en forsterket veiv. Men den skal jo holde i massevis når den brukes uten turbo/kompressor. Det er jo interessant å vite at du fikser chip som tar vekk sperren. Hvor mye koster de? Motoren fikk jeg sendt for sent til meg før jeg reiste tilbake, så den ligger i Tyskland. Kommer ikke hjem med den før i slutten av oktober. Så jeg har jo tid på meg. Men det er jo bra for andre å vite at EWS ikke er problem lenger. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareFinn Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Kordan hadde det vært å stappe denne i en e34 med m50b25 motor org. (9/1990)? (ingen vanos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Denne motoren ville nok passet i din E34. Men jeg har glemt å markere at den er solgt. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå