Stale_H Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 I helvette, dette ble jo alvorlig, bjørnstad og bremset?
Gjest Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Ja det ble mere en forventet. Tror Anders er meget fornøyd. Bjørnstad bil ja. Dynapac benk, samme som ppf har.
Jens Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Gud i London HAHA! Sykt! Detta liker vi! Ser fram til bilder!
litjralle Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 fy fan han steike, ta va fan me sykt, no ha du lakt lestå høgt anders, gratuler
_anders Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Takker for mange psotive kommentarer Joda dette gikk nå over all forventing egentlig. Hadde et lite håp om å se 6 tallet, men at det skulle passeres på såpass normalt ladetrykk kom som en fin overraskelse. Meget fornøyd ja. Har ikke fått testa bilen ennå da. Mye ting som må gjøres ellers og så. men i løpet av kvelden skal nok bakhjula få kjempe litt for grepet ja Siste pullet: Bilen slik den er nå. Bakskjermene må valses mere for å få på LeMans hjula bak. Må også ha meg mindre gummi rundt om.
jbrauten Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Gratulerer med syke tall! Blir artig å se denne i action
///Martin Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Må du skjære noe i M-tech2`plastikken for å få mere kjøling eller tenker du bare å kjøre uten fanger på bane osv?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Du får garantert en artig sommer gratulerer !
_anders Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 ///Martin: Må skjære litt for å få den på, for kjølekanalene tar i trykkrøra, men tror ikke det blir synlig. Vil ikke modifisere for mye i den. Tenkte og bore 3-4 3" hull bak skiltet da, og kjøre uten skilt på bane. E30_Dale: 723Nm på hjula. Blir vel rundt 850Nm i motoren det kanskje.
Rogern Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Dette må bare gå helt sykt! Er det mulig å få feste i noen av girene ved pådrag? Litt overrasket over hvor mye effekt det ble. Jeg har borret litt i m-fronten min, hullene dekkes akkurat av skiltet. Jeg har jo bare en puddingcooler i forhold til deg ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå