Trd Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Ja då blei da endeli ein tråd på prosjektet mitt. Ha vore litt att å fram å slek, men eg får vel prøva å læra meg å bruka bimmers eg og.. Driv å pussa opp den eine e30'en min.. Kjøpt i februar 08 å har holdt på litt smått sia då Moro å ha noko å putla på me!.. E orginalt ein 325i, men e satt i ein orginal 2,7 liter. Fabrikksny porta topp, Kvasskam, Doble & Stivare ventilfjøre, 3,5l dyse, letta svinghjul, Zebring Grenrør, Fekk beskjed om at den orginale toppen va porta, men då den sprakk for ei stund sia viste da seg å vera feil.. Toppen som sto på va av den svake typen.. Ein slekeins 2,7 topp. Men har fått tak i ein 885 2,5 topp no, som ska vera sterkare Har div dele te salgs og om nokon e intrisert! *M-tech sportskasse (4gir) *M-tech 1 hekkspoiler *Eventuelt selge M-tech stolene mine i skinn og, men kun ved rett pris! *DE e lykter med smiley's. Kom med bud! *Bakluke e30. + div. anna...
635csi Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Heisann Grattis som ny bruker. Må få lagt ut noen bilder her så flere enn oss i verkstedet får se på prosjektet
Trd Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Ska prøva på da ja Må berre få komme meg på nett me andre pc'en!
Trd Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Her e nokon av dei fyste bildene eg tok.. Slik bilen såg ut før eg begynte! Fekk med orginale skrudde BBS felga, passa bra me dei, men har andre felgar som skal på.. Bakluka på bildene der er tilsalgs ilag med den M-tech1 spoileren! Kjem fleir bilder av oppussinga etterkvart...
Trd Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Ikke akkurat da mest strøkne motorommet eg har sett.. Ledningsspaghetti :S Skinninteriør heile vegen me m-tech stola frammi.. Veit ikkje ka eg ska gjera her heilt endå.. M-tech 1 vinga som ska selges på bakluka.. Grei nok front, men blir ikkje sånn for alltid!
Trd Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 BBS felgane eg fekk me bilen, solgt no då! Pussa vekk all rust å smurte me neutrarust, so et lag me arcanol te slutt.. Plasmaskive Samme operasjon me bagasjerommet...
E30_Dale Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Såg veldig bra ut denne til å være prefacelift.
Gjest Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Pen bil ja tomas=). Men facelift er det heldivis ikke.
Trd Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Snadder bil da mann! Facelift og greier, ka modell e detta? 88?89?90? E nok ein 87 modell, og e ikkje facelift heller.. såg kanskje sånn ut frå avstand me dei store stygge røde baklyktene, men e nok av den gamle typen ja...
Trd Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Pen bil. Selge felgene til meg? BBS? solgt dei desverre...
Trd Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Pen bil ja tomas=). Men facelift er det heldivis ikke. Takk for d! Ja heldivis
Trd Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Plasmaskivene på plass.. M-tech 1 frontfangeren som skal på Litt fix som gjenstår.. Bort med stripene! Ny Zender M3-look vinge påmontert igjenspakkla bakasjelokk! Felgane som skal på! 17" Viper.. Oppretting på gang.. Mycket bettre!..
///christian Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Mye innspirasjon og hente her! Mye rust da?
Trd Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Mye innspirasjon og hente her! Mye rust da? Er litt ja, men har tatt d verste egentlig... kjedelig, men må til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå