Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Ja då e da virkeli ei go stund sia eg har oppdatert her! So no må eg vel legga ut nokon bilde av ka som har skjedd dei siste vekene/månane.. Har lakka motorrommet, som vart igrunn ganske so bra. Bedre enn forventa faktisk. So kan ikkje klaga på da! All cred te Vegard som lakka Ellers e motoren iatt komme, og har stort sett montert da som trengst dar. Felgane har blitt oppattlakkerte ette retting og pussing og alt e berre velstand! hehe, kjem seg vertfall.. Blir godt å få han på veg attno ja
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Ska legga ut bilde frå når motoren kom i att, og lakking av felga straks.. Orke ikkje nett no, for no e tid fø litt søvn.. Kommenter folkz! Ka de trur?
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Takk for det! Trur da blir bra når restn av biln får samme farge
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Motoren på veg i att Klar for ein rask vask..
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Er det en slik høyeffektscoil dette her eller?
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Er det en slik høyeffektscoil dette her eller? Dårli me d ja hehe
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Montering av nye lykter med xenon på både nær- og fjernlys. Mykje lednings-spaghetti som måtte fixast.. Laga ny brakett i alu til ny spylervæsketank.. Crappy photoshopping, menmen.. Gjekk for svarte detalja, felgane blei litt impuls, men trur dei kjem til å bli bra når bilen blir oransje oxo
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Så rått! Digger interiøret! Thnx Har gått med ein del tima på da ja MEN absolutt verdt da...
JonasD Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Bor på Nordmøre? Regner med dere skal på Gatebilfestivalen 1. Aug?
Trd Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Bor på Nordmøre? Regner med dere skal på Gatebilfestivalen 1. Aug? Ja delvis, jobber på Ørlandet utanfor Trondheim. Så er en del der oxo.. Uvisst endå! Men hadde sikkert vert rått da
635csi Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kan skrive under på at dette ser bra ut ja Godt at hvertfall noen her i verkstedet får fortgang på prosjektet sitt, hehe
JonasD Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Bor på Nordmøre? Regner med dere skal på Gatebilfestivalen 1. Aug? Ja delvis, jobber på Ørlandet utanfor Trondheim. Så er en del der oxo.. Uvisst endå! Men hadde sikkert vert rått da Ok, Btw, ser at du har et slikt ratt nav som jeg har.. Vet du hvordan jeg tar det av? Har et nytt ratt jeg skal montere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå