MrStåle Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 helt perfekt E30. Denne skal vel ikkje selges ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Nei har ingen planer om å selge, men som folk sier... alt er jo til salgs for rett pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Nei har ingen planer om å selge, men som folk sier... alt er jo til salgs for rett pris! ...og hva vil du anta at rett pris vil måtte være for at du skulle vurdert salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Nei har ingen planer om å selge, men som folk sier... alt er jo til salgs for rett pris! ...og hva vil du anta at rett pris vil måtte være for at du skulle vurdert salg? lei drosjekjøringen Cato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Nei har ingen planer om å selge, men som folk sier... alt er jo til salgs for rett pris! ...og hva vil du anta at rett pris vil måtte være for at du skulle vurdert salg? Nei uff si det... sikkert latterlig mye i enkelte øyne....hehehe Men det koster endel for å få den i så god stand. Hadde faktisk en opprydding i kvitteringspermen på søndag, å beløpet siden jan-08 passerte 69 tusen,- å da er ikke motorbygging, K-Sport understell, M3 interiør og lakk +div annet tatt med. Men jævla kjekk hobby da! Vertfall glad jeg fant meg en ''ferdig'' bil! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Gromt det siste bilde, der bremsene vises godt Gå får sorte nyrer du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 kan ikke selge noe sånt... sikker på at patrick angre litt å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Blir nok sorte nyre ja Simon! Fe bytte litt etter dagsforma evt. Tja Patrick fekk jo en god erstattning så tror ikke han klager hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Blir nok sorte nyre ja Simon! Fe bytte litt etter dagsforma evt. Tja Patrick fekk jo en god erstattning så tror ikke han klager hehe... Eneste som mangler nå er bur, har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Nei ikke ennå, har ikke helt bestemt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 lei drosjekjøringen Cato? Nei, jeg trives faktisk utrolig bra med å kjøre rundt i "drosjebilen" min For selv om jeg fortsatt anser meg selv som BMW-gutt, så er CLS'en utvilsomt en betydelig bedre bil enn E60'en i alle fall. Det blir dog spennende å se hva den nye F10 5-serien har å by på. Det er ikke usannsynlig at det blir retur til BMW da... Nei uff si det... sikkert latterlig mye i enkelte øyne....heheheMen det koster endel for å få den i så god stand. Hadde faktisk en opprydding i kvitteringspermen på søndag, å beløpet siden jan-08 passerte 69 tusen,- å da er ikke motorbygging, K-Sport understell, M3 interiør og lakk +div annet tatt med. Men jævla kjekk hobby da! Vertfall glad jeg fant meg en ''ferdig'' bil! \:D/ Kan ikke si annet enn at jeg kjenner meg godt igjen i problematikken din; bil koster unektelig mye. Men du verden så morsomt det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Idag henter jeg nye R-dekk til banefelgene Toyo R888 205/40/17 Så kom jeg over noen spinnehjul til en billig peng, TSW Venom med nesten nye dekk. Sååååå...ja kjøpte dem.... Øve meg litt på alternativ sporvalg på CCN treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Blir nok sorte nyre ja Simon! Fe bytte litt etter dagsforma evt. Tja Patrick fekk jo en god erstattning så tror ikke han klager hehe... Denne bilen vil alltid være spesiell for meg. Så strøken å grom e30 mtech 2 finnes d et ikke mange av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Ikke verst kenneth:) Prisen for dei svarte blei da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Kupp for å si det sånn! Ta å finne deg en fin E-30 du me no Brungot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå