Larsegutt Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Her er noen videosnytter 0:57 ut i klippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Fantastisk E30! Helt korrekt! Fin den touringen din og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Takk for det! Bli noe smått med oppdateringer i løpet av vinteren på E-30'en, så skal bli bedre Utten å gå noe nærmere innpå det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 16" eller 17" keskinfelger du har? har 16"keskin selv, så lurer jeg på om jeg får på k-sport bremser flott e30 du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Denne falt meget godt i smak. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 16" eller 17" keskinfelger du har? har 16"keskin selv, så lurer jeg på om jeg får på k-sport bremser flott e30 du har forresten Han har 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Denna var jaggu snasen! Eneste jeg skulle pirka litt på, var emblemet i grillen din der.. ellers er den helt perfekt i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Takk for hyggelig tilbakemeldinger! Det er 17" som winchester sier ja, å det går akkurat med 330mm k-sport.. Koed har Bremo som jeg TROR passer til 16", eller du kan gå for Alpina B6 bremser. Dem skal visst funke ganske så bra. ZhilleN: Det emblemet i fronten tok jeg av i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_ Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Må bare si at dette må vere min absolutt favoritt E30. Så stå på Om du mot formodning skulle selge den en gang stå stiller eg meg i kø.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Ute å luftet herjehjule mine... ugly as hell! Nye banehjul, vart noen compmotive i 17". Dem hvite TSW Hokkenheim felgene ble jeg frastjålet . Så nå er det en luring so kjører rundt med 2 stk DRIT skjeive felger! \:D/ Dei 2 venstre felgene fikk seg et hardt møte med curvsen ut ifra slakter'n på Rudskogen i Mai. haha, her ser man godt hvor mye felger gjør med en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 E-39'en vurderes nå for salg! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=45&t=174478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_ Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Hvilke sideskjørt er det på bilen? E30 altså Kom disse originalt på noen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 BMW performance står støpt i plasten på undersiden også står det BMW Motorsport på det hvite skiltet på siden. Dette er orginale skjørt som du fikk kjøpt/bestillt gjennom BMW. Dog usikker på om dette har stått på bilen siden den var ny, eller ettermontert. Meget skjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_ Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 BMW performance står støpt i plasten på undersiden også står det BMW Motorsport på det hvite skiltet på siden.Dette er orginale skjørt som du fikk kjøpt/bestillt gjennom BMW. Dog usikker på om dette har stått på bilen siden den var ny, eller ettermontert. Meget skjeldne. Oki, ikkje for å fylle posten din me svada altså, men passer bilen ufattelig bra. Veldig bra eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå