Gå til innhold

Larsegutt's 325i M-Tech II

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig fine biler du har der asså..E30'n er bare perfekt etter mitt sin..

Og E39'n din liker eg utrolig godt..kanon stasjonsvogn..selv har eg sedan..men at det kommer en vogn når eg har behov for det er fult mulig ser eg.. hehe..

Kor får dere tak i disse E30'n?..ser jo aldri noe liggnende for salg føler eg..?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Kjekt og høre at du liker bilene! Er ganske fornøyd med dem selv. Leita en stund etter den rett bilen. Følgte med på prosjekt tråden til E-30'en som ''Patriko'' hadde her inne og når han da vurderte salg slo jeg til..

Touringen også var sjelden vare da jeg endelig fant den. Idag er markede mye større, men fremdeles er det ikke mange 525i med manuell kasse. Vurderte denne til salgs, men har nå konkludert med at jeg skal beholde den selv. Blir vel M5 speil og bakrute spoiler til sommeren tenker jeg. Går og fantaserer litt om 4 blås bake, men vet ikke helt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..eg skjønner.. Utrolig fine biler begge to ja..

Men vet ikke om eg har sett 525 med manuel nesten..så tror du har vert heldig der :)

Ja hiver du på den takvingen kommer den seg veldig hvertfall.. M5 speilene er jo fine og så..

Men E30'n hadde eg ikke gjort noe med..den er nydelig slik den er..kanskje skifte litt felger og sånt..men digger di som stod på den no og..Passer bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...