///Mysild Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 cato har tråd http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68935&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 caaatooo har da tråd her han da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 cato har tråd http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68935&highlight= din snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 cato har tråd http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68935&highlight= din snik hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Så så gutter, ro ned Takk for at dere ga Lars linken Skulle dere kjede dere har jeg også en tråd om gammelbilen min. Den er nokså lik E39'en din, Lars http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63293 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Såg den! Nydelig sedan du hadde der! Akkurat slik dem skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Utrolig fine biler du har der asså..E30'n er bare perfekt etter mitt sin.. Og E39'n din liker eg utrolig godt..kanon stasjonsvogn..selv har eg sedan..men at det kommer en vogn når eg har behov for det er fult mulig ser eg.. hehe.. Kor får dere tak i disse E30'n?..ser jo aldri noe liggnende for salg føler eg..?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Takk takk! Kjekt og høre at du liker bilene! Er ganske fornøyd med dem selv. Leita en stund etter den rett bilen. Følgte med på prosjekt tråden til E-30'en som ''Patriko'' hadde her inne og når han da vurderte salg slo jeg til.. Touringen også var sjelden vare da jeg endelig fant den. Idag er markede mye større, men fremdeles er det ikke mange 525i med manuell kasse. Vurderte denne til salgs, men har nå konkludert med at jeg skal beholde den selv. Blir vel M5 speil og bakrute spoiler til sommeren tenker jeg. Går og fantaserer litt om 4 blås bake, men vet ikke helt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Ja..eg skjønner.. Utrolig fine biler begge to ja.. Men vet ikke om eg har sett 525 med manuel nesten..så tror du har vert heldig der Ja hiver du på den takvingen kommer den seg veldig hvertfall.. M5 speilene er jo fine og så.. Men E30'n hadde eg ikke gjort noe med..den er nydelig slik den er..kanskje skifte litt felger og sånt..men digger di som stod på den no og..Passer bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Blir vel noen felger etterhvert på E-30'en så kanskje noen andre speil... Mange som liker hvite felger.. det blir jo litt mer racing preg over bilen på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Ja..den kler det utrolig godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Veldig pen e30 du har der larsegutt Blir vel og se på bmccn treff til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Takk for det. Skal prøve og få med meg alle CCN treffene neste år ja. Var på våler i sept og kjørte, hekta no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Par dårlige mobil bilder rett etter polering i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå