///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 vedlig fin den e30, men er det orginal m-tech 2? så det var litt innover til dørene, men kan ikke huske å ha sett det... ikke at jeg husker så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Orginal ja visst du ser vekk ifra sideskjørtene, understell mm... Innover med dørene? skjørtene bygger litt ut visst det var det du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 okey var det jeg tenkte på... for jeg satt å så på stale30 sin, og det var noe med kanalene/døra som ikke var likt... hehe... var litt mer "m3" preg på din hvis du skjønner... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 ja den blir på en måte litt bredere.. . Synes dem kler bilen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 mhm... var litt småfrekt slik en e30 skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Ser frem til å se denne her til sommeren Jeg synes du skal få på noen andre felger, meeen hvis du er fornøyd så er jo ingenting bedre. De var ikke stygge, det er ikke det jeg sier, men det finnes tøffere synes jeg da Fint stuk på bilen. Jeg ser nå at jeg må slippe min litt lenger ned foran også. God-bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Takker Torek! Jeg skal ha noen andre felger, men vet ikke hvilken ennå.. Dei hvite skal jeg bruke på banekjøring, tror jeg! Usikker ennå da jeg ikke vet hvilken felg dimmensjon som egner seg best på bane... noen sier 15'' med banesliks er bra. Må si jeg vart en smule missunlig på BBS'ene dine da! Får se hva som dukker opp. Vinteren er lang ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Nydelig E30 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Utrolig pen E30! Faktisk en av de peneste jeg har sett! M-tech2, de baklyktene osv gjør seg virkelig Hva med Alpina felger? BBS RS er jo selvfølgelig top of the line.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Alpina er greide felger, men det blir noe annet, vet bare ikke hva ennå. BBS er rått, må evt bli i 16 eller 17" da og da blir det dyrt.. hehe Får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Takker Torek! Jeg skal ha noen andre felger, men vet ikke hvilken ennå.. Dei hvite skal jeg bruke på banekjøring, tror jeg! Usikker ennå da jeg ikke vet hvilken felg dimmensjon som egner seg best på bane... noen sier 15'' med banesliks er bra. Må si jeg vart en smule missunlig på BBS'ene dine da! Får se hva som dukker opp. Vinteren er lang ennå Nei, det er en vanskelig jobb å bli enig med seg selv hvilke felger man skal kjøpe. Ja, det var ganske flaks at jeg kom over BBS'ene. Ikke ofte de ligger til salgs, brukt, i 17" med 4x100 boltsirkel. Jeg har aldri sett det før iallefall Vinteren er lang ja. Regner med du sladrer i tråden her så fort det skjer noe med bilen! Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Tømte mobil bilda her en dag, tenkte jeg kunne dele noen av bildene her. Garasja som fekk seg et malerstrøk i sommer... Ikke største garasje da men den er vertfall tørr Gulvet som gjenstår.. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Så noen bilder til... Vasking en finværsdag Vålertreffet, utifra rommet mitt på central hotel. Et par BMW'er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Vålertreffet, utifra rommet mitt på central hotel. Et par BMW'er... Rått bilde, og RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå