Fliid Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Sitter her og hadde laget en lang og grei handleliste. i dag var den vekk og kommer kun opp melding" null" . Fungerer dog i Opera (får ikke hentet handlelisten, men kommer inn på handlekurv ivartfall) , men plutselig henger hele handlekurven seg. Flere som opplever litt problemer ? Begynner og bli litt frustrert her.. Har begynt forfra på listen sikkert 10 ganger nå . henger seg vær gang..
ingard Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Ja, hvis man går inn på enkelte sider fra enkelte sider klikker alt. Handlekurvlagring har jeg aldri fått til. Og bestilling tar meg gjerne en to tre forsøk.. Skulle fått seg noe nytt på koed..
Fliid Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 bruker den til Koed bestandig.. Men etter vanvittig lang ting med knoting på tastaturet så ente det opp med at jeg skrev opp alt av nr. pris osv og satt og skrev ned / kopierte i notepad for så og regne ut selv.. Skulle nå ikke forundre meg om det er høy belastning på koed sine systemer nå som de er tilbake fra ferie : ) hehe
Lars89 Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Står at siden oppdaters nå. Fikk ikke betalt i går, men det kan ha andre grunner.
S.Arnesen Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 kommer ikke inn på www.koed.no engang jeg... kommer bare feilmeldinger nå
ingard Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Haha, vi har overbelastet koed.. Skulle har mer deler i kveld. Jaja, får bli i morgen da.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Som det står på min data når jeg går inn på koed. KOED OPPDATERES osvosv..
Fliid Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 jaja, vi får gi de litt tid. Som sagt, presset er nok stort nå tenker jeg. : )
Nygaard Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Ordren min sendes i morgen, men jeg får ikke lakt til di siste tingen min pga. att siden oppdateres:(
Fliid Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Får ringe de tidlig på morgenen da vet du (i morgen) : ) Ordner seg nok ; )
Nygaard Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 haha:D Har ferie! tidlig er uaktuelt:D Er uanz bare ett par bremsesjold, får spandere litt cash på gs tenker jeg:D
Eng1 Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Kanskje litt OT men, handler folk her inne mest på koeds eller på gs? Tenkte på å handle en del fra koeds for at det var billigere der enn på gs. Er Koeds bra greier?
S.Arnesen Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 koed er sjefen på bmw deler... nå som koed har kommet til norge så er det nok ikke mange som benytter seg av gs lenger....
Spiritus Sancti Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Jeg handler like mye på begge jeg.. Servicen på GS er jo helt nydelig da!! Samme med koed også forsåvidt.. Ihvertfall det jeg har vært borti..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå