Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og hadde laget en lang og grei handleliste. i dag var den vekk og kommer kun opp melding" null" . Fungerer dog i Opera (får ikke hentet handlelisten, men kommer inn på handlekurv ivartfall) , men plutselig henger hele handlekurven seg. Flere som opplever litt problemer ? Begynner og bli litt frustrert her.. Har begynt forfra på listen sikkert 10 ganger nå . henger seg vær gang..

Skrevet

Ja, hvis man går inn på enkelte sider fra enkelte sider klikker alt. Handlekurvlagring har jeg aldri fått til. Og bestilling tar meg gjerne en to tre forsøk..

Skulle fått seg noe nytt på koed..

Skrevet

bruker den til Koed bestandig.. Men etter vanvittig lang ting med knoting på tastaturet så ente det opp med at jeg skrev opp alt av nr. pris osv og satt og skrev ned / kopierte i notepad for så og regne ut selv.. Skulle nå ikke forundre meg om det er høy belastning på koed sine systemer nå som de er tilbake fra ferie : ) hehe

Skrevet

Kanskje litt OT men, handler folk her inne mest på koeds eller på gs? Tenkte på å handle en del fra koeds for at det var billigere der enn på gs.

Er Koeds bra greier?

Skrevet

koed er sjefen på bmw deler... nå som koed har kommet til norge så er det nok ikke mange som benytter seg av gs lenger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...