Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok. skal formulere meg litt anderledes:

NÅ som koed har kommet til norge er det mange som ikke vil benytte seg av gs lenger.

Personlig er jeg lei av å få feil varer så og si vær gang jeg bestiller fra gs. og som en bonus ved å bytte til koed slipper jeg å måtte prate med kundemottakere som ikke er interresert i å beholde meg som kunde...

Så for min del blir det kunn koed fremover...

Skrevet

Når dette alt er oppe med koed vs GS. Må si jeg ble litt forundret da jeg sjekket litt priser på GS opp mot mekonomen og BMW faktisk. Sku ha meg en tankmåler, og den var billigere hos forhandleren. Bærearmer var billigere hos mekonomen. GS sank litt i mine øyne da.

Skrevet

Pratet med en bekjente som jobbet på bmw og han sa at faktisk så er vanlige bmw forhandlere alt i alt 11% billigere enn gs. Men viss man skulle ha litt andre ting som f.eks sorte de lykter og alpina emblemer så var det klart bedre å kjøpe fra gs siden de ikke solgte det da.

Skrevet

Jeg har alltid brukt GS, siden det tar meg 30 min å reise ut dit. Tenkte å lage en liten liste hos koed og prøve det og. Er vant med å hente tingene selv, ikke å få tilsendt :lol:

Skrevet

Hvorfor står prisene på KOED uten MVA nå da? Sto jo både med og uten før oppdateringa..

Er jo så driti ut da, jeg syntes det er så jævlig billig (det er jo det, bare på en annen måte) så jeg legger alt mulig i handlekurva.. Så går jeg i handlekurva, der er det lagt til 25%.. Da blei det plutselig litt dyrere.. Hm, haha

Skrevet

Bruker GS av og til da de er et steinkast unna der jeg jobber, samt servisen er god, men når jeg skal ha litt mer enn bare en del så er koed ganske aktuelt.

Er jo også endel orginale bmw deler som gs har som ikke koed har i det heletatt.

Skrevet
Bruker GS av og til da de er et steinkast unna der jeg jobber, samt servisen er god, men når jeg skal ha litt mer enn bare en del så er koed ganske aktuelt.

Er jo også endel orginale bmw deler som gs har som ikke koed har i det heletatt.

Koed skaffer ALLE originale deler :)

Men ikke alt som ligger på nett dessverre.. men har du delenr fra BMW(du finner det på GS, 11 siffer) så kan du slå inn det direkte i søkefeltet i handlekurven på Koed. Da får du prisen på alt som er opprettet. Er det noe som ikke er opprettet, mail eller ring oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...