Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig gikk motoren varm på E34'n noe som resulterte i at det knakk av plasten øverst på radiatoren der hvor kjøleslangen går inn, er det noen som vet om dette er en del av ekspansjons tanken eller radiatoren?

Skrevet

Radiatoren er i hovedsak delt inn i 3. Ett lokk over ekspansjon, som og føyer sammen med radiator delen som har to plastikk sider. Ekspansjonsdelen er for seg selv. På plastikk sidene som er der, er inngangsrør og utgang. Disse er desverre ikke en "byttedel"...

Skrevet
Radiatoren er i hovedsak delt inn i 3. Ett lokk over ekspansjon, som og føyer sammen med radiator delen som har to plastikk sider. Ekspansjonsdelen er for seg selv. På plastikk sidene som er der, er inngangsrør og utgang. Disse er desverre ikke en "byttedel"...

Sukk, da må jeg vel kjøpe ny raddis da, får vente til etter ferien tenker jeg.

Er vel ikke så godt å fikse dette, eller?

Skrevet

kunne prøvd deg på no 2komponent lim som tåler varme. men tror heller jeg ville spandert på meg en ny en. koster ikke allværdens

Skrevet

Får det aldri tett igjen. Ny må kjøpes. turnermotorsport.com har, selvom det er fra USA så tror jeg du skal spare noen kroner der. : )

Skrevet
Får det aldri tett igjen. Ny må kjøpes. turnermotorsport.com har, selvom det er fra USA så tror jeg du skal spare noen kroner der. : )

Ja det blir nok ikke noe bra med sånn jallamekk nei, det har jeg prøvd før på en E28 jeg hadde tidligere, de hadde ikke hos Turner, men jeg får sjekke Ebay når jeg kommer tilbake fra ferie.

• 3 weeks later...
Skrevet
Jo, de har det. E36 sin er prikk lik. det er E30 318 fra etter 09/1987 og. http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 7111469176

Men, du kan jo selvfølgelig skjekke ebay og. : )

Vil denne passe en E34 med Klima å automat?

Kan grunnen til at raddisen knakk være defekt tomgangsmotor? altså den sto lenge på tomgang med veldig lavt turtall pga dette, tenkte på at det kunne bli dårlig flow å sånn.

Skrevet

hmm, vet ikke om den vil passe.. du kan sende turner en mail, de vet nok : )

Nei, greit sirkulasjoen blir redusert ved lavere turtall og økt ved høyere, men at det har så mye og si har jeg ingen tru på. Er nok heller noe annet galt i systemet : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...