Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er helt ny på dette forumet og har nylig meldt meg inn i BMWCCN.

Tenkte jeg kunne lage en liten tråd og presentere bilen min.

Jeg har bare hatt den i et par dager og er kjempefornøyd!

Bilen er en 2006 modell 320dAT. Mye utstyr, men mangler navi...

Skal få tatt noen bilder av interiøret senere. Det er sort delskinn sportsseter og sølv alu lister.

Slik så bilen ut når jeg hentet den:

6r5pgal0hi5onzmtnh0a.jpg

vqplvbq31x6whrm5hgxe.jpg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De originale 16" felgene måtte det gjøres noe med.

Synes egentlig at felgene ser helt OK ut, men litt for små for sommeren...

Selv om jeg hadde 19" på min forrige bil, følte jeg at 18" Ellipsoid 162 ville passe utmerket på en E91...

Sånn ble det:

qxkrflm8vkc5l0hwep7w.jpg

y57f9jr996tl2b7d2tah.jpg

Skrevet

Ellers har jeg bestilt time for å tone ned rutene (neste uke)...

Blackline-baklykter og Super Bright White LED pærer til Angel Eyes har jeg liggende hjemme, men trenger hjelp med å montere disse da jeg ikke har lyst til å gjøre noe feil som forårsaker mer utgifter ;)

Så hvis det er noen som kan dette i Oslo-området, og kunne hjulpet meg så hadde jeg blitt veldig glad! (Send meg en PM!)

Stemningsbilde:

0jiibmgafch9n6d2upcp.jpg

Skrevet

Velkommen til Norges største BMW forum :D .

Og gratulerer med en meget pen E91. Syns du har valgt flotte sommerhjul, samt riktige fremtidsoppgraderinger. Bør også etterhvert senkes litt, og montere noen runde doble eksosstusser 8) .

Skrevet

Gratulerer med BMW!

Det gjorde seg med de 18" istedet for 16" må jeg si :wink: Og med blackline baklys blir bakenden som ny. De er lette å monterte, bare ta av stoffdekselet og skru ut de gamle.

Skrevet

Lekkert! Du har valgt de fineste orginal felgene til bilen din.. Synd de ikke kommer i 19", selv om 18" er veldig pent det også :) Kjøp deg et eibach 30/20 senkesett.. Hadde dette på min e90.. Beste fjærene jeg har kjørt med. Komforten er tilnærmet de orginale sportsfjærene.

Hiv også på noen lakkerte frontsplittere. Dette spriter opp fronten litt og gjør bilen enda penere.

Skrevet

Takk alle sammen!

Lasse: Hvor får jeg tak i Eibach 30/20 settet? Og hvor mye koster det? Du har ikke tilfeldigvis bilde av en E90/91 med dette settet på?

Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å senke bilen... Har ikke lyst til at det skal gå utover komforten, samtidig som jeg synes at bilen er veldig god å kjøre nå... også var det dette med vinter da.

Hadde en Audi A4 quattro S-Line tidligere som hadde sportsunderstell... litt stivt, men deilig å kjøre med på svingete veier. Synes det ble litt for lavt om vinteren tho'.

Skrevet

Det var fint!

Men jeg lurer på om det kanskje ikke blir litt for lavt for min del på vinterføre...

Har for øvrig fjernet "320d"-merket på bakluka i dag.

Ble mye cleanere..

Satser på å få til en photoshoot når jeg har fått montert på Blackline-lyktene og byttet pærer til Angel Eyes.

(Forhåpentligvis i morgen!)

Skrevet

Se dær ja! Velkommen til Bimmers.no

Syns bilen din var meget pen, likte veldig godt felgene syns dem klædde bilen veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...