Haug530D Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Hehe, fikk de for 100,- spenn: http://www.netthandelen.no/visAuksjon.a ... StortBilde Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Eee... gratulerer . Har på ingen måte noen erfaring med de. Og kommer nok ikke å bruke penger på noe slikt, men kostet deg ikke stort da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Folk har mye å bruke penger på for tiden skjønner jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 kjøp deg en civic eller en sierra til en billig penge, og ut å kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 12-volts bilsirene med mikrofon - 5 alarmlyder og 5 dyrelyder Skulle jaggu likt å sett en BMW som kom rautendes ned gata! Møøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hehe, ja det var vel ett sånn impulskjøp kan man si, kjøpte litt andre ting og, vet egentlig ikke hva jeg skal med den, leke Team Polizei kanskje? Mulig guttungen får den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 du får bruke den hver gang du ser en stygg/missbrukt bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 du får bruke den hver gang du ser en stygg/missbrukt bmw Ja hvorfor gi seg der. Med strobelys og "mø, mø" burde du fått stoppet noen, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 hahaha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 du kan skaffe deg eit par Type R strober i fra dioder og plante i grillen da er du vel klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Må ikke dere sette meg på ideer her altså, møøø møøø hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Hehe.. Morsomt med Bmw som sier Møøø i køen.. hehe, hva slags erfaring lurte du på?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Du kan ikke komme å kjøre etter meg a,så kan vi leke politi og røver.Likte den leken så godt som barn skjønner du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Bad ass sivilbil med blå lys overalt og hører du bare MØØØØØØØØØ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Jeg har faktisk vurdert disse bare får og leke meg litt i artige stunder Hva mener dere ødelegger det får mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå