Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pass opp for en **** alias micro_raCer som selger en 91- 535/m5, fra Kråkerøy i Fredrikstad, reg nr AR61995. Dette er et vrak, bare rust og bulker, og bilen er helt klart grisekjørt! Jeg ble lurt til å reise 110 mil for å se på bilen, fordi den skulle være så jævla bra, og så er det bare skraphaugen...Ble fortalt at bilen var en "strøken bruksbil" og at den var pen i lakken og lite rust. LØGN! På toppen av alt så dukket ikke selger opp(!) Bare masse dårlige unnskyldninger hele veien. Dere er herved advart!

Skrevet

vet hvem han er igjennom bekjente. kjenner til problemet med feilaktige annonser, grufult irriterende....

Kan se bilder av gliset du sikter til på filene til gunderosen på nettby btw...

Skrevet

Svindler er han vell strengt tatt ikkje, men en drittsekk er han ut i frå historia di. Har gjprt det samme sjøl. Reist langt og so viste det seg at bilen var elendig. Men i mitt tilfelle trur eg faktisk selger berre var teit og ikkje hadde peiling.

Men bildet her som er i annonsa sei no klart at bilen har blitt kjørt hardt.

1939337-bilde6-080405_3401.jpg

Skrevet

Hadde jeg gjort det rett så hadde jeg trillet hele jævla bilen uti kanalen i Nøkledypet, der den sto......Har et par kompiser som dro ut for å sjekke om bilen virkelig var så dårlig som jeg fortalte, og fikk til gangs bekreftet dette.... Han selgeren er det jeg på min dialekt ville kalt en jævla hæstkuk.

Skrevet

og jo jeg synes det er svindel når han skal bud over 45000,- for noe som er verdt maks 15000-20000 (som delebil). Og ikke minst når han i tillegg presterer å si at bilen er så steikandes bra... "bare å polere, så er den 100%" liksom. Jeg har vel kanskje vært litt naiv i denne saken, men jeg er nå en gang vant med at når folk sier noe, så kan man også forvente at de snakker sant. Hvis jeg hadde visst at den var så til de grader rustet, så hadde jeg aldri reist i utgangspunktet. Nå må jeg i stedet bli her sørpå til jeg har funnet meg noe annet å kjøre hjem i. Så hvis noen har et bra tips om en e34 525, 530, el 535 til maks 40000, så mottas det med takk...

Skrevet

Bare motor, gir og drivverk er verdt 30-35 lapper om alt er fra en M5, så prismessig høres det helt kurrant ut. Til den prisen kan man ikke forvente mer. Det tilsier at hele verdien ligger i M5-delene, og at resten er et vrak.

At en bil med M5-motor bare er verdt 15-20 lapper som delebil er bare pisspreik.

Han bør ta selvkritikk for misvisende informasjon, og jeg forstår skuffelsen din, men du må ned på jorden du også...

Skrevet

ut fra anonnsen virket det som at alt M5 bortsett fra svinghjulet, clutch, gir må man betale mer for. Og da blir det plutselig ikke en så grei pris lell.

Skrevet

Det sto ingenting om at bilen hadde m5 motor, var kun girkassa, svinghjulet og clutch som visstnok var fra m5, resten var vanlig 535. Derimot så hadde han en m5 motor liggende samt en m5 delebil, men alt til tilleggspris. Men hva skal man tro? Jeg syns uansett at han burde sagt hvordan bilen så ut i virkeligheten, så hadde jeg funnet meg noe annet. F.eks at førerdøren var en byttedør i en helt annen farge enn bilen, den var full av småbulker, kanalene og jekkfester var helt bortrustet, stylingen var sprukket på flere steder, lykter som var løsnet, masse riper i lakken, alle dørlister var løse og bøyde osv.... så det var kun innmaten som var verdt noe på denne bilen. Selve karrosseriet burde vært kondemnert. I tillegg så går selger i skjul for å unngå konfrontasjon med kjøper om bilens virkelige tilstand, det kunne ihvertfall virke slik. Jeg ble vel mest irritert over at folk skal drive på sånn, og ikke nødvendigvis pga bilens tilstand.

Skrevet

Såpass! Jeg har ikke sett annonsen. Leste bare at du skrev "535/M5", og antok det betydde en 535 ombygd til M5. Da forstår jeg deg godt!

Skrevet

det er kjipt å dra så langt for å se på et takras

er ikke lett å finne en BRA 525 530 535 24v til 40 lapper, kan ha flaks men de fleste som har en velholdt sånn vet hva de er verdt

kjøper å selger litt biler å de E34 bilene som er bra med litt motor forsvinner på timen

Skrevet

Takker for støtten!

Men viste seg at turen sørover ikke var helt bortkastet likevel, da jeg et par dager etter skuffelsen, fant en strøken 535ia i Skien. 90- mod med full historikk, voksenkjørt og 99,9% rustfri. Bilen er klin original og har nye sommer/vinterdekk. Gått kun 219 000. Velutstyrt bil med helt tikkefri motor, bare deilig 6-er lyd fra bakpotta...EU-OK med null feil 25/07. Bilen føles akkurat som en ny bil. Og det beste: 44000,- !! (ja, jeg vet, det var mere enn jeg hadde tenkt å bruke, men bilen var bare så jævli fin) Et kupp! Heldigvis fins det enda folk som ikke vet hva ting er verdt her i verden, denne fikk jeg på første bud.. Tenk at han andre gærningen skulle ha 45000 for skraphaugen sin, hæ?

Hilsen lykkelig eier av "nybil"

Skrevet

hmmm skien, hvem kjøpte du den av da tru? farge og utstyr?

Skrevet

Christer Gundrosen (Micro_RaCeR) ber meg på oppfordring om at du (MrMoflag) tar kontakt med ham utenfor forumet slik at dere kan finne frem til en felles forståelse vedr. den aktuelle bilen. Jeg ønsker ikke på nåværende tidspunkt å stenge tråden, men jeg ber om at debattantene legger diskusjonen i ro til MrMoflag og/eller Christer Gundrosen evt. vender tilbake med mer hyggelige nyheter. Alternativt stenger jeg tråden omgående hvis diskusjonen blir mer utagerende enn den er nå. Vi skal og bør ha en høy takhøyde her inne, men skittkasting fra uvedkommende er ikke nødvendig. De impliserte partene er velkommene til å evt. ta kontakt med undertegnede hvis de føler at det er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...