Gå til innhold

1991 BMW 5-serie 525 110 000spenn

Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns ikke den er verdt mer enn 1/3 av det han forlanger jeg.

Og e39 er ikke fin opp i mot en e34.

E39 ser ut som en smelta e34.

:lol:

Se for deg en e36 med elefantsyken. ;)

Er bilen som tråden omhandler like strøken teknisk som visuelt, så burde det ikke være noen umulighet og få godt opp mot 70 lapper mener jeg.

Må bare vente på den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en fin bil, angående det E39 mot E34 må jeg si at E39 er en penere bil, men E34 er uten tvil den tøffeste og mest heftige bilen, det er også noe eget med E34 uansett hvilken vinkel man ser de fra, noe det egentlig ikke er med E39, men penere enn e34 er den, noe grunnet dandy look'en kanskje(rundere osv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff, men la oss si en 96-97-modell E39 523i med manuelt gir og noen greie felger som er fin i lakken, uten facelift... 205000 km? Hadde ikke betalt ei krone over 100 000 kr.

Nylakkering lukter for øvrig aldri bra. Det bør inspiseres nærme. Ikke at jeg beskylder eieren av denne bilen for noe, la meg understreke det.

Var og tittet på en E38 en gang. Den var nylakkert. Bare synd den var lakkert i en ny farge, og at det ikke engang var tatt bryet med å lakkere bak dørene. Der og da var det salget ødelagt.

Tipper han som skal selge denne E34-en har lagt ut mye penger på bilen, og forventer å få igjen for investeringene. Det er en pen E34, for all del, men 110 000 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå da e34 og e39 er gubbebiler jeg da...det er e28 som er tøft..:P..men det jeg ikke skjønner..er det om og gjøre og være mest mulig spydig her inne ell?????????????????siden alle er bedre vitere og må bry seg med alt...kluthuer..

Merker at du er ny ja.. Hehe

Til vanlig er det enkelte LES: MANGE (meg bla.) som er spydige.. De fleste som har vært her ei stund skjønner at det er litt ironi inne i bildet som regel også.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...