Gå til innhold

1991 BMW 5-serie 525 110 000spenn

Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e synes den va litt stiv i prisn ja..grunnen tel d e at den e såpass gammel som den e..å tel alle som krangla om ka som e den finaste a E34 å E39...så e E34 lettare å finn bellige dela tel å den e belligare på alle måta å style å fiks på,,,har du masse penga så tar du å bruka dem på nåkka som totalt kjem tel å kost masse meire..men så lenge vi alle her inne e eni om at d e 5serie som gjelde...så e nu i allefall æ førnøyd:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå da e34 og e39 er gubbebiler jeg da...det er e28 som er tøft..:P..men det jeg ikke skjønner..er det om og gjøre og være mest mulig spydig her inne ell?????????????????siden alle er bedre vitere og må bry seg med alt...kluthuer..

Grøtskalle..

E28 er jo som skapt for og gubbe seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoi, ga jo vekk min 535 -91 for 49000 ivår jeg. Trekke fra nye 19" og helt ny komplett topp++ så var det jo lønnsomt.. Burde heller fått han her til å selge den.:P

Ser ikke ut som om det ville gitt noe raskt salg.

men så lenge vi alle her inne e eni om at d e 5serie som gjelde...så e nu i allefall æ førnøyd:p

Ville nå heller hatt en rustfri e30 fremfor noen 5 serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n...

Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! :lol:

Hvorfor er det dumt at noen syntes andre biler er finere enn andre?

Klar over at e39 er nyere etc.. . Så hvordan katogoriserer du hva som er fint da, etter modell?

Edit: forøvrig syntes jeg bilen i annonsen så veldig fin ut jeg. Litt stiv pris når den er på 110 000kr men kansje nærmere 65-70000kr hadde vært mere passende mener nå jeg.

Som nevnt tidligere på forumet er E39 sedan pre-facelift den tristeste bilen som er laget 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge inn.

Jeg liker begge bilene. (E34 og E39).

Jeg tenkte på å kjøpe meg en E39, men havnet heller på en E34 M5. Jeg ser bare mer sjel i E34 enn E39. Har vell med at jeg rett og slett liker eldre BMW'er. Men som sagt tidligere, smaken er som baken. For å si det sånn, forumet hadde vært kjedelig viss alle likte kun f.eks E46.

Men litt diskusjon må være lov. Det er jo bare morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge inn.

Jeg liker begge bilene. (E34 og E39).

Jeg tenkte på å kjøpe meg en E39, men havnet heller på en E34 M5. Jeg ser bare mer sjel i E34 enn E39. Har vell med at jeg rett og slett liker eldre BMW'er. Men som sagt tidligere, smaken er som baken. For å si det sånn, forumet hadde vært kjedelig viss alle likte kun f.eks E46.

Men litt diskusjon må være lov. Det er jo bare morsomt.

Helt klart, men om alle likte e34 derimot. :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e synes den va litt stiv i prisn ja..grunnen tel d e at den e såpass gammel som den e..å tel alle som krangla om ka som e den finaste a E34 å E39...så e E34 lettare å finn bellige dela tel å den e belligare på alle måta å style å fiks på,,,har du masse penga så tar du å bruka dem på nåkka som totalt kjem tel å kost masse meire..men så lenge vi alle her inne e eni om at d e 5serie som gjelde...så e nu i allefall æ førnøyd:p

Det der orka jeg ikke lese engang..... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoi, ga jo vekk min 535 -91 for 49000 ivår jeg. Trekke fra nye 19" og helt ny komplett topp++ så var det jo lønnsomt.. Burde heller fått han her til å selge den.:P

Ser ikke ut som om det ville gitt noe raskt salg.

men så lenge vi alle her inne e eni om at d e 5serie som gjelde...så e nu i allefall æ førnøyd:p

Ville nå heller hatt en rustfri e30 fremfor noen 5 serie.

Trekke fra topp gir ikke mye salg nei????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...