Gå til innhold

1991 BMW 5-serie 525 110 000spenn

Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

syns nå da e34 og e39 er gubbebiler jeg da...det er e28 som er tøft..:P..men det jeg ikke skjønner..er det om og gjøre og være mest mulig spydig her inne ell?????????????????siden alle er bedre vitere og må bry seg med alt...kluthuer..

Grøtskalle..

E28 er jo som skapt for og gubbe seg ut...

E28 er ikke å gubbe seg ut, E28 er fin bil, akkurat som E34, E39 osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hoi, ga jo vekk min 535 -91 for 49000 ivår jeg. Trekke fra nye 19" og helt ny komplett topp++ så var det jo lønnsomt.. Burde heller fått han her til å selge den.:P

Ser ikke ut som om det ville gitt noe raskt salg.

men så lenge vi alle her inne e eni om at d e 5serie som gjelde...så e nu i allefall æ førnøyd:p

Ville nå heller hatt en rustfri e30 fremfor noen 5 serie.

Trekke fra topp gir ikke mye salg nei????

Hehe, merkelig.;) Tipper han mente at det vil ta litt tid om den selgeren skulle selge bilen min.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at så lenge d er bmw så er visst alle enige om at det finnes en bil for enhver smak og anledning ;-)

Er en av fordelene med BMW opp gjennom tiden det. :)

hoi, ga jo vekk min 535 -91 for 49000 ivår jeg. Trekke fra nye 19" og helt ny komplett topp++ så var det jo lønnsomt.. Burde heller fått han her til å selge den.:P

Ser ikke ut som om det ville gitt noe raskt salg.

men så lenge vi alle her inne e eni om at d e 5serie som gjelde...så e nu i allefall æ førnøyd:p

Ville nå heller hatt en rustfri e30 fremfor noen 5 serie.

Trekke fra topp gir ikke mye salg nei????

Hehe, merkelig.;) Tipper han mente at det vil ta litt tid om den selgeren skulle selge bilen min.;)

Var mest det jeg tenkte på ja.

Men trekke fra toppen ved salg er garantert ikke beste salgstriks det heller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen som har vært og sett på denne bilen?

Bilen så veldig strøken og pen ut.

Men allikevel så er det også noe som heter egenverdi, og denne karen har nok litt for stor egenverdi sånn i forhold til hva den egentlig er verdt. er vel egentlig ingen andre e34 eiere som skal selge bil akkuratt nå som priser bilen sin opp på høyde med det der.

For min egen del kunne jeg aldri solgt sjueren min for under 30.000, men det er noe som er realitet dersom jeg velger og selge den nå. Egenverdien min er så stor på den bilen at jeg ikke hadde vurdert bud på under 50.000 hehe

Men det er som så! ;-)

hadde bilen vært en 540 eller en m5 hadde prisen iallefall vært diskutabel.

Mvh Hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n...

Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! :lol:

Hvorfor er det dumt at noen syntes andre biler er finere enn andre?

Klar over at e39 er nyere etc.. . Så hvordan katogoriserer du hva som er fint da, etter modell?

Sett 1 orginal chromeline e34 ved siden av 1 orginal chromeline e39.

Ikke kom her og si at e34 er finest da.

Men, hvis vi da kommer innpå lettere moddet biler som din e34 så er ting anderledes..

folk e bra teit!! DET ER ØYE SÅM SER.. eg før min del like E34 bæst, dæffør kjøpte jeg E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...