HappyHenke Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Takk for alle kommentarene, damen liker det hun hører Tror dette her kan bli en ny trend ja..
HappyHenke Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Snerten hun der Gøy når jentene liker å posere Var en tråd idag om posering foran biler på bmwccn og, er dette en ny trend her inne tro? Hvilken xenon Kelvin har du i tåkelyktene? Har 6000k i tåkelyktene, samme som hovedlyktene.
Søreng Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Deilig, både bil og dame! Heldig du! Ønsker meg E36 m-tech igjen når jeg ser dette Og hvordan eksos fikk med seg at oblatet var skeivt er merkelig
Turok Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Takk for alle kommentarene, damen liker det hun hører Tror dette her kan bli en ny trend ja.. hadde ikke hat noe i mot den nye trenden nei så her er det bare og se å lære folkens Pen bil og nydelig dame!
Eksos Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Deilig, både bil og dame! Heldig du! Ønsker meg E36 m-tech igjen når jeg ser dette Og hvordan eksos fikk med seg at oblatet var skeivt er merkelig Haha Ja, er vell egentlig det, ikke det jeg la merke til først da iallefall Var tilogmed på det lettkledde sistebildet jeg la merke til det
Glenno Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Deilig, både bil og dame! Heldig du! Ønsker meg E36 m-tech igjen når jeg ser dette Og hvordan eksos fikk med seg at oblatet var skeivt er merkelig Haha Ja, er vell egentlig det, ikke det jeg la merke til først da iallefall Var tilogmed på det lettkledde sistebildet jeg la merke til det Det fikk meg til å tenke på en vits som sikkert noen andre kansje husker i detalje, om han som i utgangs punktet spionerte etter sin kone men mistet fokus da han oppdaget oljepytt under bilen.
-Anders- Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Denne du tenker på? Jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone, og vi har 2 barn. Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver Torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. På Torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje når den kun har kjørt 30 000 km???
Ivrig86 Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Slettes ikke værst ... Både bilen og dama hehe Bra damene stiller opp
Ivrig86 Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Deilig, både bil og dame! Heldig du! Ønsker meg E36 m-tech igjen når jeg ser dette Og hvordan eksos fikk med seg at oblatet var skeivt er merkelig Haha Ja, er vell egentlig det, ikke det jeg la merke til først da iallefall Var tilogmed på det lettkledde sistebildet jeg la merke til det Sjekka legninga di?? haha neida bare kødder
-[tom]- Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Irriterte på meg et par bil-babes på en utstilling, da jeg høffelig bad dem gå vekk fra bilene jeg skulle ta bilder av. Fine ting begge deler, men ikke i sammen. trenger ikke noen bimbo liggende over pansert for at biler med 400++ hester skal virke forlokkende. Dette gjelder selvsagt ikke avataren min. da både bil og babe er nydelig. til trådstarter: helt greie bilder. men kjedelig setting. får ikke sett noe til bilen og dama gjør heller ikke noe for meg. muligheter for forbedringer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå