Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Ingen får sitte på mitt panser, selv om det ikke akkurat er ripefritt! Og den kula hun har på magen nå (termin i november) er nok ikke noe dere tenner på uten at eg skal bli for grisete her nå, så vil eg barra presisere at gravide damer er flott å sjå på!
Arild G. Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 gravide damer er vel flotte på sin måte, men kanskje ikke det beste som modell forran/oppå en bil likte godt det siste bildet som ble lagt ut (siste bildet i første inlegget) og enig i at det er tøfft gjort og sporty av dama og stille opp på photoshoot.
boost Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 skal nå få stille seg framfor m3`n min oxo den dama nice
Søreng Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Dette var et virkelig bra bilde! Får vi lov å bruke disse som bakgrunner?
Hansh Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Det ble det da jeg flyttet tilbake her nå! My hood! Bor du her du og slik at jeg burde ha sett bilen din?
HappyHenke Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Det ble det da jeg flyttet tilbake her nå! My hood! Bor du her du og slik at jeg burde ha sett bilen din? Jeg bor i Mildegeilen ja hehe. Hvor bor du?
-Marius- Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Nå forstod jeg hvorfor du spurte om vi var mye på forumet. hehe. Nydelig
HappyHenke Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Nå forstod jeg hvorfor du spurte om vi var mye på forumet. hehe. Nydelig Hehe Leier henne ut til photoshoots for 500kr
Superbeetle Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Nå forstod jeg hvorfor du spurte om vi var mye på forumet. hehe. Nydelig Hehe Leier henne ut til photoshoots for 500kr Hvor mye for deg da? Fine bilder btw
HappyHenke Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Nå forstod jeg hvorfor du spurte om vi var mye på forumet. hehe. Nydelig Hehe Leier henne ut til photoshoots for 500kr Hvor mye for deg da? Fine bilder btw Haha! Jeg er ikke til salgs Takk! Hva driver du med om dagene? Lars har fått seg ny bil, 328 E36 coupe. Vi får treffes alle en dag!
Hansh Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Det ble det da jeg flyttet tilbake her nå! My hood! Bor du her du og slik at jeg burde ha sett bilen din? Jeg bor i Mildegeilen ja hehe. Hvor bor du? Bor rett ved gamlehjemmet nå, men er oppvokst på gården rett over veien for butikken. Har familie i de fleste kriker og kroker på milde
HappyHenke Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Det ble det da jeg flyttet tilbake her nå! My hood! Bor du her du og slik at jeg burde ha sett bilen din? Jeg bor i Mildegeilen ja hehe. Hvor bor du? Bor rett ved gamlehjemmet nå, men er oppvokst på gården rett over veien for butikken. Har familie i de fleste kriker og kroker på milde Aha, ikke langt fra meg det nei. Har nok sett bilen din før. Og for å komme litt tilbake til topic.. Flere bilder kommer, men det "fine været" vi har om dagene har satt en effektiv stopper for det. Om dere ikke er lysten på noen bilder i regnet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå